משכונת הארגזים ל- PARK TLV

משרד פרסום: LEAD Ogilvy, חברה: אלעד ישראל מגורים, הורדת מצגת

הרקע:

שכונת הארגזים, משכונות המצוקה הקשות בישראל אשר נמצאת על ה”צד הלא-נכון של האיילון”, הינה שכונה מוזנחת, לא ממוצבת כחלק מ”תל אביב האמיתית” ואינה נמנית כחלופה לגיטימית למגורים בקרב קהלים מחתכים סוציו-אקונומים גבוהים. לאחר 15 שנים בהן נכשלו יזמים רבים בפיתוח התב”ע, אלעד ישראל מגורים הרימו את הכפפה  וכנגד כל הסיכויים יצרו מותג פורץ דרך שמשך קהלים צעירים מרחבי גוש דן ותל אביב בפרט, הצליחו להשביח מחירים ולהפוך את פארק תל אביב לבשורת הנדל”ן שהציבור יחל לה.

המהלך השיווקי / עסקי:

על ידי חיבור תקשורתי של שני הפארקים הצמודים לפרויקט, לקחנו בעלות על הפארק הגדול ביותר במזרח התיכון שאיש לא הכיר ( פי 3 מהסנטרל פארק בניו-יורק), ניכסנו אותו כחלק בלתי נפרד מתל אביב ותקשרנו את ההזדמנות לגור מעל הפארק הגדול ביותר בתל אביב במחיר חסר תקדים בעיר הטובה בישראל.

התוצאות:

ה-ת-נ-פ-ל-ו-ת. תוך פחות משבוע הושגו יעדי המכירות השנתיים! ותוך כחצי שנה נמכרו למעלה מ-180 דירות במחירים חסרי תקדים לשכונה והחלו ליישר קו עם מחירי תל אביב. במקום למכור הבטחות ללא כיסוי, הצלחנו להפוך חזון למציאות והפכנו את PARK TLVלביתם החדש של משפחות צעירות מרחבי גוש דן ותל אביב.

כנגד כל הסיכויים הפך PARK TLVלמהלך פורץ הדרך של השנה והבהיר לשוק כי רק  עבודה סזיפית ותעוזה מסוגלים ליצור מציאות חדשה בישראל.

אריאל ברנסון, מנכ רונן יפו, מנכ איתן דוידזון, סמנכ
אריאל ברנסון, מנכ"ל רונן יפו, מנכ"ל אלעד מגורים איתן דוידזון, סמנכ"ל אסטרטגיה