מקומסי קומסה לאו-לה-לה! כששוק התקשורת פרובלמטיק, yes מצליחה במהלך גיוס לקוחות דרמטיק!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: yes, הורדת מצגת

הסיפור של yes בשנת 2018 הוא סיפור על מותג שנקלע לזירת קרב מדממת, חטף מהלומה אחר מהלומה, והצליח בכל
זאת לאסוף את עצמו ולקום מהקרשים. זהו סיפור על מותג שהשכיל להבין את המציאות שבה הוא נמצא ולהגדיר מחדש
את כללי המשחק. באמצעות הצעת מכר חדשה זהה לכלל לקוחות החברה – לראשונה בתולדותיה, בזכות מהלכים
פרסומיים יוצאים דופן ותוך פיצוח הנוסחה לעבודה אפקטיבית בנכסים התדמיתיים והדיגיטליים – הצליחה yes להפוך
את המגמה ולהביא לקוחות חדשים בחישוב נטו)!( בתקופה הסוערת ביותר שידעה החברה. לאחר ירידה עקבית
ומתמשכת במצבת הלקוחות, yes השכילה לעצור את הדימום, להשיב מלחמה ולחזור לצמיחה. על כך ועוד בקייס
שלפניכם…

יפעת גולדמן- מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית ושיווק תוכן
יפעת גולדמן- מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית ושיווק תוכן