מפתיע כמה שזו מהפכה! יצרנית החלב מס’ 1 הופכת דווקא את שוק תחליפי החלב למנוע הצמיחה הגדול ביותר של הענף!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

השנה היא 2003 . תנובה מזהה מגמה צרכנית בהתהוות – צריכה גוברת של תחליפי חלב – וכצעד מנע שתכליתו להפוך
איום להזדמנות רוכשת מפעל לייצור משקאות סויה. 12 שנה מאוחר יותר – קטגוריית תחליפי החלב הופכת לקטגוריה
הצומחת בענף המזון ונמצאת על סף כניסה למיינסטרים. תנובה לוקחת על עצמה לקחת את הקטגוריה צעד קדימה
ולהפכה למנוע צמיחה אסטרטגי. יש רק בעיה אחת אקוטית – תפיסת טעם נחותה שמהווה חסם. תנובה מגבשת תכנית
שתכליתה לנפץ את החסם הנ”ל באמצעות שילוב של חדשנות מוצרית ועבודה תקשורתית חדה ואפקטיבית. התכנית
מצליחה בגדול. תנובה מצליחה להצמיח את עסקי תחליפי החלב של ב- 82% ! תוך 3 שנים בלבד. 82% ששווים עשרות
מיליוני שקלים כשעוד הזרוע נטויה. על כך ועוד בקייס שלפניכם.

לילך שולומון כהן- מנהלת אגף שיווק, מטה חטיבת החלב ענבל סבן
לילך שולומון כהן- מנהלת אגף שיווק, מטה חטיבת החלב ענבל סבן