התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

מפתיע כמה שזה שובר שוק – "סויה תנובה" יוצרת עולם חדש של קולינריה והופכת קטגוריה אפורה – לזהב!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

לא קל לקבל כיום החלטות אסטרטגיות עתירות תקציב שיישאו פירותיהן רק בעוד מספר שנים.
‘סויה תנובה’ – מותג תחליפי חלב של תנובה, המשיך להשיק גם השנה מוצרים חדשים ונכנס לקטגוריות
תחליפי חלב חדשות כחלק מראייה ארוכת טווח של החברה בשוק התחליפים הצומח. ההשקעה בתחום כה
צעיר בישראל והיוזמה לפתח תחום הנוגד את ה- DNA של המחלבה: תחליפי חלב, מציגות כיצד פעלה
ופועלת תנובה כיום בכדי לבסס את עצמה בענף המשתנה אותו מובילה.
תנובה נכנסה השנה לקטגוריית הטופו ולקטגוריית הממרחים ויצרה מהפכות נוספות בשוק שהובילו אותה
להצמחת השוק ולקביעת יתד בראש הענף. עם תוספת מכר של 10 מ’ ₪ בטווח הקצר והגעה לנתחי שוק
נפלאים בכל קטגוריה בתוך פחות משנה – 27.9% בממרחים ו- 16.2% בטופו, הצליחה תנובה לבצע עלייה
חדה של 34.4% במכירות ולהגיע ל- 55.8% נתח שוק בכלל שוק תחליפי החלב!
הפעילות של ‘סויה תנובה’ מייצג סיפור שאינו מבוסס רק על אלטרנטיבות צרכניות לחלב, אלא על
ליבת עסק מתעדכנת בעולם בו צריך להיות עם האצבע על הדופק ולא לחכות להפרעה – אלא לייצר
אותה בעצמנו.

לילך שולומון כהן- מנהלת אגף שיווק, מטה חטיבת החלב ליאת שמר- מנהלת יח עסקית גבינות תחליפי חלב קולנריה, מטה חטיבת החלב
לילך שולומון כהן- מנהלת אגף שיווק, מטה חטיבת החלב ליאת שמר- מנהלת יח עסקית גבינות תחליפי חלב קולנריה, מטה חטיבת החלב