התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

מפתיע כמה שזה מוצלח – האלטרנטיבה ששווה 150 מיליון ש"ח

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

תנובה, חברת החלב של ישראל עוד מימי “האוטו שלנו”, אך עובדת היותה מובילה בקטגוריות מבוססות הפגישה אותה עם תקרת זכוכית. הגודל והחיבור של תנובה לחלב לא מנעו ממנה לזהות כבר ב-2003 זירה בתולית עם משמעות אסטרטגית לתנובה ולעולם המזון בכלל: זירת תחליפי החלב. זירה צומחת ומתפתחת שקוראת תיגר על המקום של תנובה במקרר הישראלי. תנובה מחליטה להפוך את האיום להזדמנות ולפתח הצעת ערך שתאפשר לה להוביל את שוק תחליפי החלב. היא רוכשת מפעל תחליפים ובין השנים 2003-2015 מבססת את המותג “תנובה סויה” כמותג המוביל בקטגוריה.
בשנת 2015 בשלו התנאים להפוך את זירת התחליפים למנוע צמיחה אסטרטגי. החברה יוצאת למהלך מתגלגל שמתחיל משיפור תפיסת הטעם של משקאות הסויה המהווים את קטגוריית הליבה, ממשיך בפיתוח והשקה של מגוון עשיר של מוצרים כמענה לקהלים שונים וסיטואציות צריכה שונות, ונגמר במהלך מיתוג סוחף שהופך את “תנובה סויה” הנישתי למותג הלייף סטייל: “תנובה ALTERNATIVE”. המותג החדש מגיש את מוצרי תחליפי החלב של תנובה לקהל חדש, כבר לא רק לטבעונים, אלא לקהל רחב יותר ומגוון של צרכני אלטרנטיבות לחלב. האסטרטגיה של תנובה הוכיחה את עצמה מעל לכל שיעור! נכון לשנת 2020 קטגוריית תחליפי החלב נמצאת בלב המיינסטרים, תנובה מצליחה למשוך למעלה את כל הקטגוריה כשהיא שומרת על ההובלה העסקית והתדמיתית.

ענת גרוס - מנכ לילך כהן שולומון - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב
ענת גרוס - מנכ"לית חטיבת החלב לילך כהן שולומון - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב