מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה.

משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת

במציאות בה איקומרס הפך לשיחה המרכזית בתחום הקמעונאות והשחקניות הגדולות משקיעות משאבים רבים בכדי להסיט את הצרכנים לאונליין, השכילה יוחננוף להתחבר לתובנה לפיה גם בעולם דיגיטלי, אין תחליף לחוויה הפיזית. תובנה זו הפכה למיצוב מבודל שבא לידי ביטוי בכל ממשקי הלקוח והביא להישגים .דרמטיים
עידן הפוסט קורונה יצר מציאות דואלית: מצד אחד, הצמא לנוחות עם המעבר לקניות אונליין ומצד שני, כמיהה לצאת מהבית ולחזור לחוויית קנייה מוחשית שעושה חשק לאכול ולבשל. נקודת זמן זו היוותה הזדמנות להחזיר את השיח על חווית הקניה למרכז סדר היום הצרכני. יוחננוף תוביל את זירת הטריות וחווית הקניה ותציע לאוהבי הבישול, האוכל והאירוח חוויה ששווה לצאת בשבילה מהבית.
יוחננוף השקיעה משאבים רבים בפיתוח המחלקות הטריות ויצאה במהלך תקשורתי למיצובה כרשת עם חווית הקניה האולטימטיבית.
האסטרטגיה התקשורתית התבססה על 3 עוגנים:
1.הסניף כמרכז החוויה והעשייה – המזון המוכן מבושל בסניף, הבשר הטרי מקוצב מסניף, המאפים הריחניים נאפים בסניף, לכן זה המקום לערוך בו קניות.
2. איציק כהן כ”מר יוחננוף” – טאלנט רב כישרונות המייצג אותנטיות, חמימות, אהבת אוכל ואיכות.
3. טריות ואותנטיות כערכים מובילים – המחלקות הטריות בחלון הראווה של התקשורת השיווקית.

תוצאות המהלך היו מדהימות! בשנת 2021 הצליחה יוחננוף לצמוח פי 2 מצמיחת שוק קמעונאות המזון ולהגדיל את המכירות במחלקות הטריות. מעמד המותג בזירת הטריות זינק וכך גם ההעדפה לרשת.

איתן יוחננוף, בעלים ומנכ אלעד חרזי, משנה למנכ דגנית שורץ, מנהלת השיווק, פרסום ודיגיטל
איתן יוחננוף, בעלים ומנכ"ל אלעד חרזי, משנה למנכ"ל דגנית שורץ, מנהלת השיווק, פרסום ודיגיטל