ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

תקציר אלטרנטיב פלטינום:
תנובה, חברת החלב של ישראל עוד מימי “האוטו שלנו”, אך עובדת היותה מובילה בקטגוריות מבוססות הפגישה אותה עם תקרת זכוכית. הגודל והחיבור של תנובה לחלב לא מנעו ממנה לזהות כבר ב-2003 זירה בתולית עם משמעות אסטרטגית לתנובה ולעולם המזון בכלל: זירת תחליפי החלב. זירה צומחת ומתפתחת שקוראת תיגר על המקום של תנובה במקרר הישראלי. תנובה מחליטה להפוך את האיום להזדמנות ולפתח הצעת ערך שתאפשר לה להוביל את שוק תחליפי החלב. היא רוכשת מפעל תחליפים ובין השנים 2003-2019 מבססת את המותג “תנובה סויה” כמותג המוביל בקטגוריה.
בשנת 2020 בשלו התנאים להפוך את זירת התחליפים למנוע צמיחה אסטרטגי. החברה יוצאת במהלך מיתוג סוחף שהופך את “תנובה סויה” הנישתי למותג הלייף סטייל: “תנובה ALTERNATIVE”. המותג החדש מגיש את תחליפי החלב של תנובה לקהל חדש, כבר לא רק לטבעונים, אלא לקהל רחב יותר ומגוון יותר של צרכני אלטרנטיבות לחלב. האסטרטגיה של תנובה הוכיחה את עצמה מעל לכל שיעור! נכון לשנת 2020 קטגוריית תחליפי החלב נמצאת בלב המיינסטרים, תנובה מצליחה למשוך למעלה את כל הקטגוריה כשהיא שומרת על ההובלה העסקית והתדמיתית.

יעל אטיאס - מנהלת יחידה עסקית תזונה יומיומית ותחליפים אביבית לחמי - מנהלת מותג - Alternative נועה פלציג פז - מנהלת פרסום ודיגיטל
יעל אטיאס - מנהלת יחידה עסקית תזונה יומיומית ותחליפים אביבית לחמי - מנהלת מותג - Alternative נועה פלציג פז - מנהלת פרסום ודיגיטל