התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

מלגת קטיף לאומי: 1,600 טון של תקווה וערבות הדדית בשעת משבר

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת לאומי, הורדת מצגת

מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה יצרו משבר רב-מימדי בישראל. מאות אלפי מפונים נזקקו לקורת גג, עסקים קטנים נאבקו על הישרדות, ומערכות שלמות – מחינוך ועד בריאות – נדרשו להיערך מחדש. בתוך המציאות המורכבת הזו, שני סקטורים מרכזיים מצאו עצמם במשבר עמוק: החקלאות בדרום עמדה בפני קריסה כשאלפי טונות של תוצרת חקלאית נותרו ללא ידיים עובדות, ובמקביל, עשרות אלפי סטודנטים נקלעו להמתנה כפויה עם השהיית הלימודים האקדמיים. בנק לאומי, מאמין שחלק מתפקידו כמוסד פיננסי מוביל הנושא את צבעי הלאום, להרתם ולייצר פתרון משמעותי שיחזק את החוסן הכלכלי של ישראל לטווח ארוך. כזה שאינו “קוסמטי”, ומשמעותי יותר מ”זריקת כסף על הבעיה”. תרומות יש בשפע (גם לאומי תרמו), אך לחיזוק חוסן כלכלי של מדינה במשבר נדרש פתרון המייצר אימפקט בשטח. כך נולדה “מלגת קטיף לאומי” המלגה הראשונה בישראל שהופכת התנדבות בחקלאות לעתיד אקדמי. יוזמה שחיברה בין הצורך של סטודנטים ביציבות כלכלית המאפשרת התנדבות ארוכת טווח ובין החקלאים שצריכים כוח העבודה קבוע הקריטי להצלת היבולים. מהלך הוליסטי הגדול מסך חלקיו. התגובה הייתה חסרת תקדים: ביקוש אסטרונומי של 30,000 סטודנטים שנרשמו תוך יממה אחת הצביע על רלוונטיות מדויקת. המלגאים שנבחרו הצילו 1,600 טון של תוצרת חקלאית, והציבור הגיב בהתלהבות – עם אהדה גבוהה למהלך, ולאומי התבסס כבנק המועדף בישראל. Win-win-win

מיטל שירן הראל - סמנכ נאור דהן וייסמן - ראש ענף פרסום ותוכן מיכל ורמוס - מנהלת תחום מותג
מיטל שירן הראל - סמנכ"לית שיווק נאור דהן וייסמן - ראש ענף פרסום ותוכן מיכל ורמוס - מנהלת תחום מותג