

מי שמחדש מנצח – כך כבשנו את ליבן של נערות ישאל עם תקציב זעום
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Reckitt Benckiser , הורדת מצגת
בשנת 2016 עמדנו מול אתגר קשה ביותר – מצד אחד, ההבנה כי מנוע הצמיחה של המותג נמצא בקרב קהל הנערות הצעירות (POME 12-16) עם כניסתן לקטגוריה. מהצד השני, מחסום השיח התרבותי על נושא הסרת השיער, שנתפס לא “סקסי” ולא לגיטימי. ואם לא די בכך, מדובר בקהל בהפרעת קשב מתמדת, שמסוגל לעכל מסרים באורך שניות בודדות. בלב הפתרון האסטרטגי שבזכותו עמדנו באתגר בהצלחה רבה עמדה התובנה כי הקהל שלנו מעריך מותגים שזזים בקצב שלו, מרגשים, מפתיעים – מותגים בהפרעת קשב. הפיצוח התקשורתי: חדשנות כאג’נדה: 100% מהתקציב ל- 100% פלטפורמות חדשניות ופופולאריות בקרב בנות נוער. היישום באמצעות המהלך המרכזי: קמפיין ה VR הראשון בישראל. ובאמצעות מהלכי always on תומכים: (1) VEET GIRL – הגדרנו את המושג “מובילות דעה” מחדש; (2) בין המותגים החלוצים שעשו always on בסנאפצ’אט ; (3) שימוש ב Instagram Stories שעות ספורות מהשקתו ; (4) תוכן שיווקי בשימוש באפליקציית Musical.ly ועוד…
והתוצאות? המהלכים במגוון הפלטפורמות (מהלך ה- VR הראשון בישראל, לדוגמא) הביאו אותנו לעשות את הבלתי ייאמן – בתקציב זעום ובדיגיטל בלבד הפכנו ויראליים ברשת, נתחי השוק זינקו והאהדה כלפי המותג גברה עד כדי פתיחת עמוד מעריצות ל VEET באינסטגרם – כבשנו את הPOME!
![]() |
||
קרן דיק ארמר, מנהלת קטגוריה well being |