“מי מספר אחת בסייבר?” איך ספקית אינטרנט אחת הצליחה ,בעידן של חבילות משולבות, להגדיל הכנסה מ- 500,000 לקוחות , בקטגוריה שמאבדת מהרלוונטיות ?

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק בינ"ל, הורדת מצגת

רקע:

בזק בינ”ל נהנתה שנים ממעמד של שחקנית פרמיום בשוק האינטרנט המספקת ביצועי גלישה טובים יותר בעזרת הכבל התת ימי. אלא שרפורמת השוק הסיטונאי יצרה מציאות חדשה בה התשתית של בזק הפכה שקופה, היתרון למול הספקיות האחרות נשחק והאינטרנט נבלע בתוך “טריפלים”. בזק נותרה עם ידיים קשורות מאחורי הגב, כשחקן יקר המנוע רגולטורית מלהציע חבילות נתוני הגיוסים החלו להתהפך לרעתנו.

המהלך השיווקי-עסקי:

חיפשנו ערך מוסף בקטגוריה. זיהינו את מתקפות הכופר כנקודת כאב אצל גולשים רבים והבאנו לעולם את ה- Cyber Shield, מוצר מהפכני המספק הגנה לכלל המכשירים הגולשים על רשת הביתית מפני איומי הכופר. יצאנו במהלך תקשורתי רחב וחוצה פלטפורמות – התוכי שסחף מדינה שלמה הביא את בשורת ההגנה ויחד עם בוקי נאה הראה שזה יכול לקרות לכל אחד.

התוצאות:

יצרנו מנוע צמיחה חדש עבור בזק בינ”ל, צירפנו 100,000 מנויים ל- cyber shield בחצי שנה בלבד, וביססנו את מעמדנו כחברה המובילה בסייבר! חיזקנו את מעמדה התדמיתי של בזק בינ”ל-  45 אחוז  בתפיסת החדשנות של בזבנ”ל. –הבאנו לגידול של 12% בכמות המצטרפים החדשים לשירות האינטרנט. הפכנו את המגמה ושמרנו על מעמדה של בזק בינ”ל כספקית האינטרנט המובילה בישראל. כשהשוק כולו בירידה יצרנו גידול של 2% בהכנסות החברה!

וההישג הגדול:  כ- 500,000 מצטרפים לשירותי הסייבר בתשלום !!!