מטרנד ויראלי למסר לוקאלי הראשון בשוק – איך הצלחנו באמצעות טרנד שירת המרפסות, לתרגם את המובילות והעוצמה של אלקטרה – מותג המזגנים הכי ישראלי, למסר של תקווה ואופטימיות לעם בימים קשים ?
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: אלקטרה, הורדת מצגת
שוק המזגנים בישראל הינו שוק בוגר, עם 95% חדירה ועדיין תחרותי ביותר ומאוד פעיל תקשורתית, כאשר השחקנים בזירה נאבקים על כל צרכן שרוצה להחליף מזגן בביתו. אלקטרה, מותג המזגנים הישראלי שנוסד וצמח יחד עם המדינה וכיום הוא מוביל השוק, אימץ את הזהות הישראלית כמיצוב מותגי עיקרי שבאמצעותו הוא יוצר חיבור לצרכנים הישר מהלב ומהבטן הרכה. עם פרוץ משבר הקורונה חלה התרחקות של המפרסמים מאור הזרקורים, אך לאלקטרה היה ברור שמותג ישראלי שורשי שמהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית המקומית ,לא יכול להיעלם ולהשאיר את הצרכן המבולבל והחרד בתוך חלל ריק. נהפוך הוא- אלקטרה כמותג, הפך את משבר הקורונה להזדמנות לדבר אל קהל היעד הרחב שלו עם מסר מעודד של אחדות ותקווה ובכך הוכיח, שאפשר להעצים מותג ולהגדיל נתח שוק גם ללא מסר מכירתי אחד.
![]() |
![]() |
![]() |
נירה יעקובוב- סמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי אלקטרה מוצרי צריכה | אפרת מוסלי – מנהלת שיווק אלקטרה מיזוג אוויר | אדם מגן – מנהל שיווק B2B אלקטרה מיזוג אוויר |