מולר: ליהנות מהטבע יום יום וליהנות עוד יותר מצמיחה דרמטית בקטגוריית יוגורט הפרי!         

משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: מילקו, הורדת מצגת

רקע

טרה, השחקנית השלישית בשוק החלב, חוללה מהפכה בשוק היוגורטים והביאה לצרכן בשורה אמיתית עם השקת המותג Muller, אחד ממותגי היוגורט החזקים והמוכרים באירופה. לקראת 2014 זיהו בMullerהזדמנות לצמיחה משמעותית בשוק יוגורט הפרי עם זיהוי שתי קבוצות צרכנים מרכזיות ומבודלות בקטגוריה:

·         צרכנים מודעים למשקלם הצורכים מוצרי חלב דיאטטיים או בעלי אחוז שומן שלא עולה על 1.5%

·         צרכנים המחפשים פינוקים וטעמים מקוריים המותאמים לחיך הישראלי

בMuller, כשחקן מספר  3 בתחום יוגורט הפרי, החליטו למנף את ההזדמנות הזו על מנת לצמוח בנתח השוק מקרב שתי קבוצות הצרכנים  תוך השקת מוצרים טובים יותר משל המתחרים גם ברמת הטעם וגם ברמת הבריאות.

המוצרים ש-Mullerהשיקו כללו פחות סוכר וקלוריות בהשוואה למתחרים, עם  אחוזי שומן מופחתים וללא ממתיקים מלאכותיים וחומרים משמרים.

 

המהלך

מולר ישראל השיקו שלושה מוצרים שמושקים לראשונה בעולם, שהם פרי פיתוח משותף שלMullerישראל ו-Mullerהבינלאומית.

1 הבאת בשורת סימפלי פרוט לצרכנים שבוחרים בעיקר ביוגורט פרי עם אחוז שומן של 1.5%, 

2: Muller froop Trio,  בטעמי השייקים האהובים ביותר על ישראלים.

 3.השקת Muller0% שומן, יוגורט הפרי דיאט הראשון מבית Mullerבישראל, שהוא היחיד ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים.

 

התוצאות

Mullerרשם צמיחה מתמדת לאורך השנה, עד שהוא הפך למתחרה שקול ליופלה על הדומיננטיות בקטגוריה, כשבחלק מהחודשים הוא אף עקף אותו בנתחי שוק.