התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

מה שלא הורג ממקסם: ממיתוג מחדש בכפייה להצלחה עסקית

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פיננסים MAX , הורדת מצגת

לאומי קארד, המותג שידע “לפנק, לפנק, לפנק” את לקוחותיו, היה מותג אהוב ומבודל בזירת כרטיסי האשראי. בסוף 2018, בעקבות החלטות ועדת שטרום שהביאו לניתוק חברות כרטיסי האשראי מהבנקים, הוא איבד הכל: את השם שלו, את הזהות שלו, ואת צינור הלקוחות שלו – בנק לאומי.
בנוסף, הוא מצא עצמו מתמודד עם עוד ענקים שהפכו מתחרים – הבנקים העיקריים.
זעזוע עמוק בכל אספקט אפשרי.

אבל בחברה לא מיהרו להתייאש וראו גם במשבר כזה, הזדמנות אדירה.

הזדמנות להתפתח בצורה חדשה – רבולוציה אבולוציונית.

רבולוציה, כי לא רק שם המותג שונה אלא גם המהות שלו – לא עוד חברה שמקבלת לקוחות דרך בנק לאומי, אלא חברה שנלחמת להביא לקוחות וצריכה לייצר להם יותר ערך. לא עוד כרטיס אשראי אלא פתרון למגוון מוצרים פיננסיים כולל הלוואות, פתרונות לעסקים ובהמשך ביטוח, חסכונות ועוד בדרך.

בצורה אבולוציונית, כי לא מחקנו הכל. שמרנו על האופי הייחודי ועל העוגנים התקשורתיים של המותג – הפרזנטורים קרן מור ויובל סגל. אבל, משכנו את המותג לקצה.
בשם החדש -max, בשדרוג תכניות ההטבות והמוצרים הפיננסיים, בשפה התקשורתית עם הקצב והאקסטרים שהכניס שחר חסון שהצטרף לפרזנטורים הותיקים… יצרנו לאומי קארד על סטרואידים.

וזה הצליח בענק בכל פרמטר!
בתוצאות העסקיות, בהנפקות הכרטיסים,  במתן ההלוואות, בתפישות המותגיות…

בתוך שלוש שנים בלבד, המותג החדש והצעיר max השאיר את המתחרים הרחק מאחור.

רון פאינרו, מנכ ליעד בריזילי  שגית דותן
רון פאינרו, מנכ"ל ליעד בריזילי שגית דותן