מה מתחיל ב-ט’ ונגמר במותג הצומח של 2017

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: יקב טפרברג, הורדת מצגת

הדרך של יקב טפרברג התחילה לפני 147 שנים ואולם, הדרך של טפרברג המותג התחילה לפני שלוש שנים בלבד. בשלוש שנים הצלחנו להפוך למותג נחשק עם כוונות קניה של 44%.  אבל כדי שהכוונות יתממשו למעשים, צריך להדביק את הפער לא רק במותג אלא גם בנוכחות במדף. הבעיה: 88% מהצרכנים  מקבלים את ההחלטה מול המדף  וב-64% מהמקרים, הבחירה שלהם נעשית מבין מותגים שהם מכירים. והסיבה, לא כזו מורכבת- הישראלים לא מבינים ביין ולא רוצים להיתפס ככאלה אז הם הולכים למוכר ולבטוח. המשמעות: הנחיתות על המדף מונעת את מימוש הפוטנציאל של מתכווני הקנייה.

הפתרון: מפצים על החולשה ב-Physical Availability באמצעות Mental Availability – כיבוש התודעה של הצרכן לפני שהוא מגיע למדף באמצעות הפיכת לוגו ה-ט’ של טפרברג לאייקון בולט וזכיר, שיקפיץ את טפרברג לצרכן המבולבל מול המדפים ויהפוך את כוונת הקנייה לרכישה. אבל איך אפשר לבנות אייקון תחת רגולציה שאוסרת לדבר עליו? הפכנו את ה-ט’ של טפרברג לסמל ליין, יצרנו בולטות וזיהוי של טפרברג בנקודות המכירה וקישרנו בין הלוגו למגוון סיטואציות צריכה. כך הצלחנו להיות היחידים בקטגוריה שמפרסמים את המותג על שלטי חוצות ומספרים סיפור בקמפיין טלוויזיה.

וההצלחה לא איחרה להגיע: ב-2017 הפכנו למותג הצומח ביותר בשוק היין! הכפלנו את המודעות הבלתי נעזרת ויצרנו צמיחה חסר תקדים של 37% גידול בהכנסות, בשנה אחת!

מוטי טפרברג - מנכ רועי הראל - סמנכ קרן איתן - מנהלת מותג יקב טפרברג
מוטי טפרברג - מנכ"ל יקב טפרברג רועי הראל - סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג קרן איתן - מנהלת מותג יקב טפרברג