מה הקשר בין “טסים לחו”ל” ו-“בעלי חיות מחמד”? המהלך הדיגיטלי הראשון והרחב היקף מסוגו בישראל

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת

רקע:
רפורמת ההולסייל משנה את שוק התקשורת והופכת את התשתית המתקדמת של בזק שהייתה עד היום ליתרון לשקופה. המחיר הפך לכל הסיפור. במקביל, תחום הבית החכם הולך וצובר תאוצה בעולם תוך שמאומץ ע”י ענקיות התקשורת העולמיות ומושק לראשונה בישראל ע”י בזק ב- 2015.

המהלך השיווקי-עסקי:
משיקים שוב את שירותי הבית החכם אך הפעם מקצים את מירב המשאבים לשיווק מונחה דאטה. זאת על מנת לגבש עושר של סגמנטים בצורה יצירתית ולהגיש לכל אחד מהם הצעה מותאמת אישית. לראשונה, לא משתמשים ב- data  לטרגוט של קמפיין אחד, אלא משתמשים ב- data על מנת לאפיין סגמנטים ליצירת קמפיין מותאם אישית פר-סגמנט.

התוצאות:
מכירות שירותי הבית החכם בשנת 2017 זינקו ל- 144%. נתון זה מרשים מאחר ותקציב השיווק ב-2017 לא גדל בצורה משמעותית בהשוואה ל-2016 ומרבית המאמצים הראשונים כבר רכשו את המוצר בשנת 2016. באותה תקופה, מכירות שירותי הבית חכם ברבעון הראשון של השנה הגיעו ל-200% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

גיל רוזן- סמנכל שיווק וחדשנות בזק
גיל רוזן- סמנכל שיווק וחדשנות בזק