מה הקשר בין דירוגים לבין מגזרים? מהפכת השקיפות במגזר הערבי והחרדי: לאומית חושפת את דירוגי הלקוחות ומאפשרת להם לבחור

משרד פרסום: לאומית, חברה: לאומית שירותי בריאות, הורדת מצגת

מהפכת השקיפות במגזר הערבי והחרדי: לאומית חושפת את דירוגי הלקוחות ומאפשרת להם לבחור

כשבעולם נפוץ נושא הדירוגים וצרכנים לא מקבלים החלטות בלעדיו (ב-TripAdvisor ו-Amazon למשל) הבינו בלאומית שירותי בריאות שיש לייבא עולם תוכן זה לישראל, לעולם הבריאות ולמגזרים.
לאומית החליטה במהלך אמיץ וחדשני להוביל מהפכה בישראל, כולל במגזר הערבי והחרדי – מהפכת השקיפות בשירות – ולפרסם את דירוגי שביעות הרצון של לקוחותיה על כל הסניפים, הרופאים, האחיות, בתי המרקחת והנציגות.
בניגוד לגופים גדולים אחרים, לאומית היא היחידה בישראל שמפרסמת נתוני שביעות הרצון של לקוחותיה בכלל ובמגזרים בפרט.
מהלך השקיפות רלוונטי במיוחד במגזרים. במגזר הערבי שקיפות ואמינות מהווים בעיה קריטית. במגזר החרדי סומכים על המלצות הרבנים וראשי הקהילה. בשניהם אין גישה למידע אובייקטיבי, מהלקוחות.
לראשונה בשני המגזרים חשפה לאומית מול לקוחותיה את הנתונים כפי שהם משתקפים בכל מרפאותיה במגזרים. בלי לשנות ולהסתיר. כל לקוח בשני המגזרים יכול לצפות בנתוני שביעות הרצון ודירוג השירותים ולבחור בהתאם. מדובר בשני מגזרים שאינם מורגלים לשקיפות כלל, ושחלקם הגדול שיושב בפריפריה חשוף פחות למידע, ולכן החדשנות במהלך גדולה יותר מלמגזר הכללי.
מהפכת השקיפות של לאומית סחפה אחריה את הציבור בשני המגזרים: בכל אחד מהמגזרים נרשמה עליה של עשרות אחוזים במעברים ללאומית לצד חשיפה של עשרות אלפי גולשים בחודש לפעילות השקיפות באתרים. השקיפות הביאה למהפכה של ממש במגזרים!

אריאל כהן, מנהל אגף שיווק
אריאל כהן, מנהל אגף שיווק