מהשקה להובלת השוק – איך בתוך שנה כבשנו את שוק ה- e-commerce בקטגוריית האופנה

משרד פרסום: גיתם BBDO, חברה: Terminal X, הורדת מצגת

רקע

בעוד צמיחת ה-e-com הגדירה מחדש את קמעונאות האופנה ברחבי העולם, השוק הישראלי נותר מאחור. השחקנים המקומיים לא הצליחו לייצר הצעת ערך אטרקטיבית מספיק לצרכן אל מול המתחרים הגלובאליים המובילים ברשת. כתוצאה מכך, בשנת 2017 לבדה שוק האופנה הישראלי התכווץ בכ-3 מיליארד ש”ח לטובת אתרים בינ”ל.

המהלך

חקרנו את שוק ה- e-comהעולמי בקטגוריה, פיצחנו את הנוסחה, והקמנו אתר אופנה במודל מנצח: TERMINAL X אתר ה-Multi Brand הראשון בישראל! בית למגוון מותגי אופנה בינ”ל בשילוב Private label. זיהינו את היתרון המקומי אל מול המתחרים הבינ”ל ויצרנו הצעת ערך חסרת תקדים: מזמינים היום, מקבלים מחר!

בתקשור השתמשנו במושגים ונראות מעולם התעופה, המייצגים ערכים נחשקים של בינלאומיות, תנועה מתמדת, התרגשות וחדשנות – בהתאם למאפייני האתר והמותג. בדיגיטל, ביתו של ה-e-com, פעלנו באקוסיסטם שלם ליצירת טראפיק ומכר, תוך שימוש חכם בכלי retargeting והצעות ערך פרסונליות לצרכנים.

תוצאות

בסיום 2018 TERMINAL X הוא אתר הסחר המוביל בישראל בקטגוריית האופנה!

כבשנו את השוק תוך שנה מעליית האתר לאוויר, חצי שנה בלבד לאחר השקתו במדיה ועל אף היותנו השחקן החדש בקטגוריה!

מובילים בכמות המבקרים, בזמני השהייה באתר, ובמספר העמודים בביקור!

ההצלחה מתורגמת לתוצאות כספיות: ע”פ הערכות – מובילים את השוק בהיקפי המכירות!

כל זאת בזמן שהמתחרים המקומיים נותרים יציבים – הגדלנו את עוגת המכירות של שוק האופנה הישראלי אונליין!

ניר הורוביץ, מנכ מיכל רביב, סמנכ
ניר הורוביץ, מנכ"ל מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות