מאסטר בלי שף: כך IKEA KITCHENS הפך לשחקן מוביל בקטגוריה עם זינוק של 30% במכירות

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: איקאה, הורדת מצגת

אם היינו שואלים אתכם בתחילת 2019 מה עולה בראשכם כשאתם חושבים על איקאה, ככל הנראה התשובה לא הייתה “מטבחים”.
וזה אחד האתגרים הגדולים שאיקאה התמודדה עימם- בעוד הישראלים מעמיסים כוסות POKAL וספות KIVIK, מחלקת המטבחים של המותג בישראל לא חוותה צמיחה כבר כמה שנים.
איך מצליחים לגרום לישראלים לקנות באיקאה מוצר במעורבות גבוהה כמו מטבח, אותו מחליפים רק אחת ל-14 שנים? באיקאה ישראל החליטו לצאת במהלך שיווקי ייחודי ונועז, שלא נעשה באף שוק מחוץ למולדת בשוודיה ששינה את שוק המטבחים בישראל.
 
יצרנו מהלך הנוגע בארבע רמות:
ברמה המותגית: בניית מותג IKEA KITCHENS – הכולל ערכי התמחות ואיכות, ליצירת בידול מיצובי, חוויתי ושירותי משאר המחלקות של איקאה.
ברמה המוצרית: שינוי ושיפוץ מחלקות המטבחים בחנויות איקאה והקמת חנות דגל ייעודית למטבחים בנמל תל אביב
ברמה השירותית: גיוס מעצבים ואנשי מקצוע כיועצי מטבחים בחנות הדגל ויצירת Costumer experience ייחודי ושונה בתמונת השוק
ברמה התקשורתית: קמפיין השקה בולט תחת המסר “מטבחים איכותיים לאנשים אמיתיים”
והתוצאות? זינוק של עשרות אחוזים במכר ומובילות  במדדים המשמעותיים בקטגוריה!
עלייה של 30% בהזמנות של מטבחים חדשים
קפיצה של 20% בשווי המטבחים שנרכשו!
ממחלקה רגילה מותג גדול, IKEA KITCHEN הופך למותג מוביל בשוק עם 40% מודעות בלתי נעזרת!
 
 

שוקי קובלנץ אפרת צור בקי עזריה
שוקי קובלנץ אפרת צור בקי עזריה