

מאי וודאות ל- אי של וודאות, איך הפכנו את yellow לאואזיס הקורונה וחזרנו למסלול של צמיחה
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: yellow, הורדת מצגת
ביום אחד, בגלל נגיף אחד, Yellow מותג חנויות הנוחות, המזוהה עם הדרך איבד נתיב טראפיק מרכזי. אנשים התכנסו בבתים ואין צורך לתדלק את הרכב כשלא זזים כמעט לשום מקום.
בעוד שהאינסטינקט הראשוני של חברה במשבר הוא לצמצם, עשינו ב-yellow בדיוק ההפך. הפכנו משבר להזדמנות. הענקנו לyellow תפקיד משמועתי בתקופה והפכנו אותו להיות לצרכנים מעבר לחנות נוחות, מאואזיס הדרך לאואזיס הקורונה. הפכנו את yellow באמצעות הצעת ערך קיימת, חדשה (במרכזה שת”פ ראשון מסוגו, המביא את yellow עד הבית עם wolt) ובעבודה קשה, להיות המקום הבטוח, המפלט מכל החששות.. הענקנו לצרכנים את מה שהכי היה חסר (אחרי מגע אנושי): וודאות.
יצאנו לדרך במטרה לצמצם נזקים אחרי drop בעולם הדלק שהביא לירידה של יותר מ-10% בכמות הנוסעים והמתדלקים. יצאנו מאיזור הנוחות ולא רק שצמצמנו נזקים של ירידה דו ספרתית באחוזי המכירות, הצלחנו להביא טראפיק שיצר צמיחה עם עלייה של במכירות ביחס לשנה קודמת! (ששוב, בתקופה בה הליבה הצרכנית שלנו כמעט והלכה לאיבוד). וזה לא הכל, גם סגמנטים In house של מוצרי מכולת וסגמנט ה- market חוו צמיחה משמעותית. האפליקציה שהיוותה תפקיד משמעותי עם תשלום ללא מגע הגדילה משמעותית את מספר המשתמשים הפעילים! ושברנו שיאים במודעות, תדמיות והעדפה!
![]() |
![]() |
![]() |
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת פז | אופיר ענבר, סמנכ"ל שיווק וסחר קבוצת פז | עדי הנגבי, מנהלת שיווק קבוצת פז |