התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

מאוחדת עד אליך – איך הוכחנו למבוטחות מאוחדת ששום דבר לא יעצור אותנו בדרך אליהן?

משרד פרסום: LEAD Ogilvy, חברה: קופת חולים מאוחדת, הורדת מצגת

 ערב השקת ניידת בריאות האישה – “מאוחדת עד אלייך”, זיהתה מאוחדת צורך קריטי: נשים רבות, במיוחד בפריפריה ובקרב המגזר החרדי והערבי, אינן נגישות לבדיקות מונעות לסרטן “נשי”, בין אם בשל חסמים תרבותיים או בשל היעדר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. לטובת הנושא, מאוחדת הביאה פתרון בלעדי – ניידת בריאות האישה – “מאוחדת עד אליך” שמגיעה פיזית לאזורים שונים ברחבי הארץ (בדגש על פריפריה וריכוזים מגזריים), ומעודדת נשים לעבור בדיקות לגילוי מוקדם לסרטן.

פרוץ מלחמת חרבות ברזל, כשבועיים לאחר ההשקה, הביאה לפינוי תושבים מאזורים מוכי לחימה ולהסטת הקשב הציבורי לנושאי הישרדות יומיומית.

התגובה של מאוחדת הייתה מהירה ויצירתית. הניידת, שתוכננה מראש להנגיש שירותי גילוי מוקדם של סרטן השד וצוואר הרחם, הוסבה גם לשירותי גניקולוגיה דחופים עבור נשים שפונו מבתיהן (ללקוחות כל הקופות, לא רק למבוטחות מאוחדת).

בשלב מאוחר יותר, היא חזרה לפעול בייעודה המקורי – לנוע ברחבי הארץ ולהנגיש בדיקות מצילות חיים, תוך התאמות תרבותיות ורגישות לקהלים מגוונים.

המהלך הצליח לגעת בנשים שלא היו נגישות לשירותים כאלה בעבר, ועודד אותן להיבדק, תוך יצירת חיבור רגשי עמוק. הנשים הדגישו את תחושת הדאגה האמיתית והנוחות שהשירות סיפק להן. מעבר לכך, המהלך מיצב את מאוחדת כארגון שמבין את המציאות המורכבת ומוביל מהלכים פורצי דרך ברפואה מונעת, תוך הצבת בריאות הנשים בראש סדר העדיפויות.

עמוס מאור - סמנכ יוסי זיגמון - מנהל אגף שיווק מאוחדת דורון ארד - משנה למנכ
עמוס מאור - סמנכ"ל לקוחות מאוחדת יוסי זיגמון - מנהל אגף שיווק מאוחדת דורון ארד - משנה למנכ"ל LEAD Ogilvy