התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

"לחתול שמיל יש ביטוח לא רגיל" כלל משיקה את כלל VAR – חדשנות טכנולוגית שמשנה את כללי המשחק ומוכיחה ללקוחות שהיא איתם ברגע האמת

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: כלל ביטוח, הורדת מצגת

מי מאיתנו לא מכיר מחבר, קרוב משפחה או מניסיון אישי, סיפור על תאונה קטנה בכביש שנגמרה ביום שלם של המתנה לגרר ועוד שבוע של טפסים, מוסכים ובירוקרטיות? כשזה נוגע לביטוח רכב, הצרכן הישראלי כבר התרגל להסיר ציפיות מחברת הביטוח שתהיה שם בשבילו ברגע האמת ותהפוך את תהליך ניהול התאונה והתביעה ליעילים ומקצועיים.
נותר לו רק לקוות שיצליח לקבל את המחיר הכי נמוך ושלא יזדקק ליותר מכך. על רקע זה, חברת כלל שלא היתה פעילה תקשורתית בשנים האחרונות, קיבלה החלטה לפרוץ חזרה למודעות הצרכן באמצעות שבירת הפרדיגמה הקיימת והצעת אלטרנטיבה למערכת היחסים הלקויה בין חברת הביטוח למבוטח. באמצעות פיתוח טכנולוגי חדשני ושפה תקשורתית
שהיא מצד אחד בולטת ומצד שני נוסטלגית ונעימה, כלל הצליחה לשנות את חוקי המשחק ולהגדיר לציבור מחדש מהו היחס שמגיע להם מחברת הביטוח ומהי חברת ביטוח שעובדת בשביל הלקוחות שלה.

ענת גרינברג אלעזר - מנהלת מחלקת שיווק, אגף שיווק ואסטרטגיה גלי שבד- משנה למנכ
ענת גרינברג אלעזר - מנהלת מחלקת שיווק, אגף שיווק ואסטרטגיה גלי שבד- משנה למנכ"ל, ראש אגף שיווק ואסטרטגיה, כלל ביטוח ופיננסים