
לוקחים את זה אישית: עם 15 שקלים בלבד, דומינוס פיצה בונה קו עסקי חדש וצומחת בשיעור דו ספרתי
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: דומינו'ס פיצה, הורדת מצגת
ברוכים הבאים לקייס האיסוף העצמי של דומינו׳ס פיצה – כך כבשנו לא רק סגמנט חדש אלא קהל שעד כה הגיע רק בתיווך. הכל התחיל במטרה אחת: להשתלט על סגמנט האיסוף העצמי. אבל המשימה הייתה מאתגרת במיוחד: איך בדיוק נגרום לצרכנים לבוא עד אלינו? אנחנו דומינוס, שחקן משלוחים! המשימה קשה שמיוחד כשכל מתחרות האיסוף העצמי מציעות משפחתית ב-25 ש״ח, זול בהרבה מאיתנו.
אז יצאנו לחקור עד שהגענו להברקה: אלו הצעירים שאנחנו צריכים לכבוש. אם נביא אותם – נביא את כל השכונה! והנה התובנה: כשמדובר בבני נוער – הפיצה שלהם – היא לא כמו הפיצה שלנו. כי הרי הם מחפשים בילוי כיפי עם חברים או משהו מהיר לחטוף – והעיקר שיהיה זול. לכן, הם היו זקוקים להצעת ערך – משלהם!
ומכאן, התשובה שלנו היתה ברורה: פיצה אישית ב-15 שקלים, רק באיסוף מהסניף. בדיוק בגודל, בדיוק במחיר– ומובילה הישר אלינו. ואם הם יבואו, גם ההורים יצטרפו. בשביל להשיג אותם הלכנו (שוב) למקור: משפיענים באינסטגרם, סרטונים מצחיקים ביוטיוב ופעילויות תוכן בפייסבוק שהוכיחו עד כמה זה באמת משתלם, ועד כמה זה באמת טעים.
פשוט פשוט, אבל מאוד אפקטיבי: מכירות האיסוף העצמי זינקו, הזמנות האיסוף העצמי גדלו אף הן והכי חשוב – הצלחנו לנכס קהל צעיר שכשיהיה בעל אשראי סוף סוף – יגיע קודם כל לדומינו׳ס.
![]() |
![]() |
![]() |
עידו פרידמן - סמנכ"ל שיווק | רועי נגרי - מנהל שיווק איסוף עצמי | רעות דורון - מרקום |