התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

לא מספיק ללחוץ play – צריך לשלוט במשחק: איך מייבלין הצליחו לחדש לדור ה-Z בפלטפורמה הטבעית שלו ואפילו לגרום לו לרקוד בשבילם?

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת

מייבילין ניו-יורק הוא המותג החם ביותר בקרב דור ה-Z העולמי – אהוד, אופנתי וצעיר. הוא מבין את הטרנד – ומייצר אותו. וכמו בעולם – כך גם בישראל.

האתגר? פנייה לצעירים, שהפכו ליעד מרכזי של מותגים – נהייתה משימה קשה מאי פעם. לקבוצה זו הפרעת קשב עצומה, המגבילה כל תקשורת ל-15 שניות, כמו גם העדפה לטיקטוק – לו חוקים משלו. נשאלת השאלה: כיצד מותג צעיר של צעירים מנכיח עצמו ברשת הרועשת ביותר?

הפתרון: לעשות רעש טוב (=איכותי) יותר מכולם! היה ברור שצריך לדבר עם הצרכניות בשפתן, לצרף פנים מוכרות ולייצר דיסרפשיין בפלטפורמה שחוגגת דיסרפטיביות. לראשונה בישראל יצרנו קליפ טיקטוק שמציע לצרכניות של מייבלין ניו-יורק להשתתף בו. לקחנו בעלות על הכוכבת העולה החמה ביותר בטיקטוק: אגם בוחבוט, ויחד אתה פנינו לצעירות בדרך ייחודית – והצענו להן להיות קריאייטוריות (creator) בקליפ עצמו יחד עם הכוכבת האהובה. כך נגענו בשלושת הטרנדים החמים של התקופה: אגם בוחבוט, שירים בטיקטוק ומענה לרצון ולצורך של צעירות להביע עצמן.

התוצאה: שינינו את פני הטיקטוק הישראלי – השקנו לראשונה קליפ ה-UGC (User Generated Content) שמביא לקדמת הבמה את שני הדברים שהכי חשובים לנו: הצרכניות והמוצרים. מייבלין ניו-יורק הוכיח שהוא לא מותג לצעירות – הוא מותג שלהן ומשלהן! הקליפ יצר רעש תקשורתי עצום ועלה למקום ה-5 בדירוג הקליפים ביוטיוב, הביא איתו מיליוני צפיות בשלל פלטפורמות ועלייה במכר.