לא הכול שחור: נח’לה אדום שם במרכז את הקפה עם ההל וצומח ב- 37%!

משרד פרסום: מנצ', חברה: סובחי נח'לה ובניו בע"מ , הורדת מצגת

נח’לה אדום שם במרכז את הקפה עם ההל וצומח ב-37%! 

הרקע: 
קפה נח’לה אדום הוא קפה ערבי מוכר ומוצלח מאוד בקרב המגזר הערבי בישראל ובגדה.
למרות זאת, הערכים איתם הוא מזוהה, לא הצליחו להיות מתורגמים לעוצמה מותגית
וקהילת צרכנים נאמנים בישראל. קפה נח’לה אדום הבין מהר מאוד שאם הוא רוצה לקרוא תיגר
על המותג המוביל, קפה טורקי, הוא חייב ליצור סגמנט אותו יוכל להוביל בעצמו.  

המהלך השיווקי: 
הרעיון הגדול שהוביל את המהלך: לשים את הקפה עם ההל במרכז השיחה, לזהות אותו
כמומחיות בפני עצמה ובדרך זו, לזהות את המותג נח’לה אדום כמומחה בסגמנט הקפה עם ההל.
הרעיון הגדול תורגם לקמפיין: לא הכול שחור פה. יש גם הל!  
המותג נח’לה אדום מציג תפיסת עולם אלטרנטיבית לגישת “הכול שחור פה”, המאוד ישראלית.
הקמפיין הציג פרזנטורים (רוסלנה רודינה, אייל ברקוביץ’, גילי כהן מהאח הגדול) שהתלוננו,
כל אחד בתחומו. מול הפרזנטורים, ניצב הכתב המיתולוגי לענייני ערבים, יורם בינור,
שלימד אותם “שלא הכול שחור פה” והציג את הזווית החיובית של הבעיה.

תוצאות:

  • נח’לה אדום צומח ב-37% מול 2016! 
  • נח’לה אדום הביא לצמיחת כל סגמנט הקפה עם ההל, שצמח בכ-10%! 
  • בסגמנט הקפה עם ההל הצליח נח’לה אדום להוביל בפער עצום: 53% מול 33% בלבד לטורקי עלית! 
  • המודעות הנעזרת למותג גדלה בצורה משמעותית, מ- 35% לכמעט 60%!
יוסף נחלה, סמנכ אדיב עווד, אסטרטג
יוסף נחלה, סמנכ"ל שיווק ומכירות אדיב עווד, אסטרטג