

לאכול את הקרקר ולהשאיר אותו שלם – כך יצרה אסם צמיחה דרמטית בקטגוריית הקרקרים שבשליטתה
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אסם-נסטלה, הורדת מצגת
הסיפור של קרקר THIN של פיטנס הוא הדוגמא הקלאסית למשפט השמים הם הגבול. בשנת 2019, אסם שלטה בכ-50% מנתח השוק בקטגוריית הקרקרים. לכאורה, היא הגיעה לקצה גבול מיצוי היכולת שלה – לאן תשאף כשאתה מוביל עם 50% נ”ש? למרות זאת, באסם לא מקבלים את המצב הקיים כמובן מאליו ותמיד שואפים לנפץ תקרות זכוכית.
ניגשנו באומץ ויצירתיות לקטגוריה שלא זוכה להיות באור הזרקורים, נתפסת די משעממת ונמצאת בסטגנציה- קטגוריית הקרקרים. אז איך נביא חדשנות אמיתית שעונה על צורך לא ממומש ממותגים שכחם בקלאסיותם?
לאחר מחשבה מעמיקה וניתוח החלופות, אסם מבינה שעליה לבוא לקטגוריה מכיוון חדש – המותג Fitness. מותג בעל כוח מותגי חזק והבטחות מוצריות בעולמות ה-Wellness.
Fitness, שהחל כמותג בדגני הבוקר והורחב לעולם העוגיות והפריכיות בהצלחה אדירה, מסמן את היעד הבא – קטגוריית הקרקרים!
על ידי זיהוי מדויק של צורך בקרקרים טובים יותר, פיתוח מוצר איכותי שמספק חוויה סנסורית חדשה ומרגשת, חיבור לטרנד פופולארי ואסטרטגיה חכמה וממוקדת ששמה בפרונט את מנת הצריכה הקלורית, Fitness Thin מצליח לעשות את הבלתי יאומן, מגיע תוך שנה וחצי לנתח שוק של כ 30% מקטגוריית הקרקרים ומביא למכר תוספתי של עשרות מיליוני ₪ עבור אסם, ומקפיץ את נ”ש של אסם בקטגוריה ב-14 נק’ שכיום שולטת במעל 62% מהקטגוריה.
ומה נאמר למתחרים? שיאכלו קרקרים!
![]() |
![]() |
![]() |
זהבה מרטונוביץ, מנכ"לית חטיבת חטיפים, משקאות, מאפה ודגנים | דפנה ברנר, מנהלת פעילות מאפה | גל ווקשטיין, מנהלת תחום מאפה מלוח |