לאומי משיקים את המשכנתא הנוחה שחייבים לבדוק והופכים לבנק הצומח והמועדף בישראל למשכנתאות
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
כך לאומי כבשו את שוק המשכנתאות, והפכו למותג הצומח היחיד בתוך שוק שנמצא במגמת דעיכה: בתקופת מיתון כלכלי רציני, עם אינפלציה גבוהה, ריביות בשמיים ומחירי נדל”ן בגבהים של בנייני הנדל”ן של ניו יורק, הביקוש למשכנתאות בצניחה רצינית. יש פחות לקוחות IN MARKET שמתעניינים, וגם אלו שכן, מחפשים יותר מתמיד את ההצעות הטובות ביותר עבורם. המערכת הבנקאית לא מוותרת כל כך בקלות על מנוע הצמיחה אולי הכי משמעותי שלה, וכל הבנקים נכנסים למלחמה דרמטית שבה כל לקוח חשוב. בתוך זירה עם מוביל היסטורי עיקרי, בבנק לאומי לא מפחדים להתחרות, ומצליחים לזהות את האתגר האמיתי – חסם צרכני מפתיע: הלקוחות לא בודקים יותר משני בנקים כשהם באים לקחת משכנתא. עם מטרה ברורה – לעורר את הצרכנים להתחיל לבדוק כמו שצריך כשמדובר בהחלטה אולי הכי משמעותית בחיים שלהם, לאומי עורכים בדק בית ויוצרים את המשכנתא הנוחה ביותר. בתנועת מלקחיים, עם שיפור התנאים מבפנים, וקמפיין מודעות מקיף מבחוץ, לאומי נכנסים קבוע לסט השיקולים של הצרכן בתחום המשכנתא, הופכים לבנק המועדף ללקיחת משכנתא ומצליחים לזנק בנ”ש משכנתאות חדשות בשוק!
מיטל שירן הראל - סמנכ"לית שיווק בנק לאומי | נאור דהן וייסמן - ראש ענף פרסום ותוכן בנק לאומי | מיכל ורמוס - מנהלת תחום מותג לאומי |