לאומי דיגיטל גאה להציג: יתרה ברגע- “חדשנות פורצת ערך”

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: בנק לאומי, הורדת מצגת

הרקע:

 

בשנת 2008 הביא לאומי לישראל את בשורת הבנקאות הדיגיטלית לישראל עם השקת “לאומי דיגיטל”, ומאז ביסס את מעמדו כבנק החדשני והמתקדם ביותר בישראל. עם הזמן, הזירה הדיגיטלית הפכה לזירה נחשקת הקורצת למתחרים בקטגוריה, שהחלו להשקיע משאבים רבים במטרה “לנגוס” בנתח מהעולם הדיגיטלי.

 

המהלך:

 

לאומי הבין שבמציאות שבה השקות של שירותים דיגיטליים מתרחשות חדשות לבקרים, חדשנות מוצרית רק לשם הפגנת שרירים טכנולוגית לא תספיק כדי לבסס את אחיזתו בזירה. העיקרון שהוביל את לאומי היה “חדשנות פורצת ערך”– פיתוח מוצרי שמבוסס על הבנת צרכיו של הצרכן, ומעניק לו תועלת ברורה.

 לאומי חקר ומצא כי הצורך המרכזי של לקוחות המשתמשים באפליקציה הבנקאית הוא הרצון להיות מעודכנים כל הזמן. בהתאם לכך, השימוש הנפוץ ביותר באפליקציה הוא התעדכנות בתנועות האחרונות בחשבון העו”ש, אך הגישה למידע היא מסורבלת ואיטית יחסית. לאומי זיהה צורך אמיתי אצל לקוחותיו והשיק לראשונה בישראל, את שירות “יתרה ברגע” המאפשר לצפותביתרת העו”ש ובחיובים בכרטיס האשראי באמצעות החלקה על גבי מסך הכניסה (swipe), ללא צורך בהזנת פרטים והזדהות.

 

התוצאות:

 

כמה פשוט ככה מוצלח:

הקמפיין הביא לתוצאות חסרות תקדים:

מעל 3 מיליון בדיקות יתרה ברגע ב-3 החודשים הראשונים להשקה! פי 3 מהיעד המקורי!

הגדלת הפער בתפיסת הבנק כבנק הדיגיטלי והמתקדם ביותר! פער של כמעט 100% מבנק הפועלים.

רקפת רוסק-עמינח, מנכ מיטל הראל שירן, ראש אגף שיווק
רקפת רוסק-עמינח, מנכ"ל מיטל הראל שירן, ראש אגף שיווק