כשמזהים בזמן את הצרכים של המשפחות הישראליות מצליחים לתת ערך אמיתי ולהנות מעליה תדמיתית

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

 
הסגר הראשון של הקורונה, אי שם במרץ 2020, מכה את העולם כולו וגם אותנו פה בתדהמה. פאניקה אמיתית, בריאותית, הישרדותית וכלכלית נוחתת על הישראלים. תנובה, כחברת המזון הגדולה בישראל, נמצאת בשעת מבחן תפעולית כשהיא מבינה שיש לה תפקיד חשוב בשמירה על השגרה ומתגייסת ומצליחה להמשיך ולספק מזון לכל קצוות הארץ. אך רגע אחרי ההתמודדות הבסיסית, ברור לנו שכמותג כל-ישראלי, לא נוכל לשמור על שקט תקשורתי ושאלנו את עצמנו – מה הדבר הנכון שנוכל לעשות כמותג ברגע הזה, מהלך שלא ייתפס כציני, שיספק מענה אמיתי לצורך אמיתי?
הבנו שהמצב החדש ערער בתים רבים ומשפחות רבות בישראל, שנזרקו למציאות חדשה וצפופה, עם לא מעט התמודדויות. אנחנו כמותג שמזוהה עם בית, עם משפחה, הבנו שעלינו להתגייס למען המשפחות. למדנו מהחיפושים בגוגל אילו צרכים חדשים עולים, והקמנו בזמן אפס מתחם תוכן עשיר ורלוונטי עם עצות ממיכל דליות, אימוני כושר מצולמים, הפעלות לילדים והדרכות לסבא וסבתא שיוכלו להתחבר לזום. המתחם זכה להצלחה משמעותית עם מעל 900 אלף כניסות, וכניסה למקום ה-4 בחיפושים בגוגל. וגם תדמית המותג תנובה מגיעה למדדי שיא – “תנובה היא חברה שאכפת לה”.
 

מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת חלב רוית בירנבוים - מנהלת יחידת תקשורת שיווקית נועה פלציג פז - מנהלת פרסום ודיגיטל
מיכל בצר - מנהלת אגף שיווק חטיבת חלב רוית בירנבוים - מנהלת יחידת תקשורת שיווקית נועה פלציג פז - מנהלת פרסום ודיגיטל