התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

כמה רחוק הקהל הלך כדי לנצח את העוני? הכי רחוק שאפשר!

משרד פרסום: Twisted, חברה: לתת, הורדת מצגת

הרקע

בישראל חיות מאות אלפי משפחות במצב של עוני ואי ביטחון תזונתי, ללא אוכל בסיסי מספק לאורך השנה. הבעיה חמורה עוד יותר בחגים, שבהם מקיימים יותר ארוחות ומארחים משפחה וחברים, ולכן בלתת שמים דגש על סיוע למשפחות עניות בתקופת החגים בכלל, ובפסח בפרט, שבו מתקיים המהלך המרכזי השנתי. לאחר שנתיים רצופות של ירידה בהתרמות, היעד שהוצב לפסח 2015 היה לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לרף של חצי מיליון ₪.

המהלך השיווקי-עסקי

הבנו שכדי לנצח את העוני ולסייע למאות אלפי משפחות לקיים את החג בכבוד, חייבים להעז ולעשות מעשים בולטים ויוצאי דופן, ולכן יצאנו במהלך התרמה ייחודי וחדשני – צ’אלנג’ לתת באקסטרים – מהלך דיגיטלי שבו הגולשים מתחייבים לבצע פעולה אקסטרימית אם החברים והעוקבים שלהם יעמדו ביעד גיוס תרומות אישי שהגדירו. המהלך תפס תאוצה רבה ברשת והתגייסו אליו סלבס ומובילי רשת רבים.

התוצאות

בזכות המהלך הפך פסח 2015 לחג שבו נשבר שיא התרומות אי-פעם של לתת – 673,000 ₪ – למעלה מפי 3 מהסכום שגויס בשנה שעברה! בנוסף, הסכום שנתרם בפסח 2015 היה גבוה בכמעט 200 אלף ₪ מהסכומים שגויסו בשני אירועי ההתרמה של השנתיים הקודמות גם יחד! וכך התאפשר לנו לחלק הרבה יותר חבילות מזון ולסייע להרבה יותר משפחות עניות בישראל לאכול, לארח, ולעבור את החג בצורה מכובדת ומכבדת.

צחי לנגר מנכ אלון מוליאן מנכ אייל גן מור סמנכ
צחי לנגר מנכ"ל לתת אלון מוליאן מנכ"ל טוויסטד אייל גן מור סמנכ"ל קריאטיב