“ככה כן בונים חומה!” איך הבאנו את בשורת ההגנה בסייבר לעם ישראל וצירפנו 300,000 ישראלים לשירות ה- Cyber Wall של בזק בינ”ל.

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק בינלאומי, הורדת מצגת

רקע:

בזק בינ”ל נהנתה שנים ממעמד של שחקנית פרמיום בשוק האינטרנט המספקת ביצועי גלישה טובים יותר בעזרת הכבל התת ימי. אלא שרפורמת השוק הסיטונאי יצרה מציאות חדשה בה התשתית של בזק הפכה שקופה, היתרון למול הספקיות האחרות נשחק והאינטרנט נבלע בתוך “טריפלים”. בזק נותרה עם ידיים קשורות מאחורי הגב, כשחקן יקר המנוע רגולטורית מלהציע חבילות נתוני הגיוסים החלו להתהפך לרעתנו.

המהלך השיווקי-עסקי:

חיפשנו ערך מוסף בקטגוריה. זיהינו את נושא ההונאות ברשת כנקודת כאב אצל גולשים רבים והבאנו לעולם את ה- Cyber Wall. מוצר מהפכני המספק הגנה לכלל המכשירים הגולשים על רשת הביתית מפני איומי phishing  ואתרים מתחזים . יצאנו במהלך תקשורתי רחב וחוצה פלטפורמות – התוכי שסחף מדינה שלמה הביא את בשורת ההגנה ויחד עם חיים הכט, ליאור רז וסושרד הראה שזה יכול לקרות לכל אחד. לבסוף, השקנו את מוקד הסייבר הראשון בישראל המספק מענה אנושי לכל מי שנפגע ברשת!

התוצאות:

300,000 מצטרפים בתשלום לשירות ה Cyber Wall! יצרנו מציאות חדשה בשוק האינטרנט וסטנדרט חדש של גלישה בטוחה!  ובזמן שענקיות תקשורת כמו hot ו- yes חוות הפסדים אנחנו הצלחנו להפוך את המגמה להביא לגידול של 6% בכמות המצטרפים החדשים לשירות האינטרנט ולהצמיח ב-3% את הכנסות החברה. ובנוסף לכל חיזקנו את תדמיתה של בזק בינ”ל כספקית האינטרנט החדשנית והמתקדמת ביותר בישראל.

אסף אביב-סמנכל שיווק בזק בינלאומי
אסף אביב-סמנכל שיווק בזק בינלאומי