ככה בונים חוויה קמעונאית: השפה החדשה שהזניקה את חווית הקניה ומכירות הרשת

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: סופר-פארם, הורדת מצגת

הרקע:

“הצרכן לא פראייר”, “הצרכן הישראלי מהדק חגורה”, “אין כיום לגיטימציה צרכנית לשלם על מחיר”, “זירת האון ליין תחסל סופית את קמעונאות ה-“FMCG. כותרות אלו מלמדות על האקוסיסטם הצרכני של השנים האחרונות. מרביתן, אם נהיה כנים היו נכונות. הצריכה הפרטית קטנה, חשיבות המחיר גדלה, עשרות שחקני מחיר בזירת הפארם באון ליין ורשתות קמעונאיות שבקושי שורדות.

המהלך:

בזמן ששאר מותגי הקמעונאות ‘צועקים’ Hard-sell, סופר-פארם תבנה את עצמה כמותג אופנה

ו-Life Style באמצעות שפה אסתטית וייחודית.

באמצעות שפה מותגית יחודית ומעוררת השראה ועשייה שיווקית עקבית, הצליחה סופר פארם להביא חווית הקניה, שכה מזוהה על המותג, לגבהים חדשים.

התוצאות:

את 2015 סיימה סופר-פארם עם גידול של 6% במכירות, גידול של 14% במכירות המותג הפרטי Life והעדפה למותג ששוברת שיאים. זאת בשנה בה תחום הפארם קטן ב 0.5% ומכירות המתחרה ניו פארם קטנו ב-9%.

עופר לוי - סמנכ מיכל פרסי - מנהלת תקשורת שיווקית
עופר לוי - סמנכ"ל שיווק מיכל פרסי - מנהלת תקשורת שיווקית