התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

כך כבשנו את ליבם של הצעירים והפכנו את אפליקציית פועלים open לאפליקציה המובילה לפתיחת חשבון בקרב בני נוער, עם גידול של מאות אחוזים

משרד פרסום: תדיראן, חברה: בנק הפועלים, הורדת מצגת

ערב המהלך הנוער שבעבר נהר לבנק המוביל בישראל, נעשה ציני כלפי הבנקים שתפס כבירוקרטים ומיושנים. הבנקים הדיגיטליים הציעו בדיוק מה שצעירים רוצים בנקאות ללא בנקאי, ובישראל Pepper נעשה למותג המזוהה ביות עם בנקאות דיגיטלית – בקרב 90% מהצעירים. במקביל הרגולציה מחמירה ומונעת להציע כרטיס להופעה למי שפותח חשבון בנק.
התחרות מחריפה, בנק הפועלים מאבד נתח שוק ומבין שעליו להילחם על הצעירים עם ערך חדש ורלוונטי.
הפתרון כלל:
חדשנות מוצרית – פועלים OPEN: אפליקציה שמאפשרת לפתוח חשבון בנק בטכנולוגיית זיהוי פנים מכל מקום ובכל זמן, תוך 7 דקות!
הטכנולוגיה פורצת הדרך, גויסה לטובת שירות ראשון מסוגו בישראל – פתיחת חשבון בנק דיגיטלית לחלוטין ללא בנקאי.
חדשנות תקשורתית – צעירים עושים פרסומת לצעירים!
יוצרי תוכן צעירים ומובילים – ליאל אלי, קווין רובין, וסהר קליזו – יצרו בעצמם את הקמפיין, מבלי שהוכתב להם התוכן או הסגנון, ודיברו אל בני הנוער בשפה שלהם.
המהלך הצליח בענק והביא תוך חודש לגידול של 300% בפתיחת החשבונות ביחס לחודש קודם ולגידול של 200% מעל היעד בפתיחת החשבונות החדשים דרך OPEN!
כמות הלקוחות הצעירים בבנק כולו גדלה (+2%).
כמחצית מהצעירים התחברו לפועלים OPEN וראו באפליקציה מניע לפתוח חשבון בבנק.
וזכינו במקום הראשון במדד הפרסומות של יוטיוב עם כ-3.5 מיליון צפיות, רובן אורגניות, וכ-84% שהשלימו צפייה.