כך דילגנו מעל "יועצות היופי" ובנינו מאגר דאטה פרסונלי וממירמיכל
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: לוריאל ישראל, הורדת מצגת
בפתח 2020 לוריאל עומדת בפני שורה של אתגרים – טקטיים, אסטרטגיים וצרכניים. ביניהם התערערות הדומיננטיות ורלוונטיות של רצפת המכירה; השינויים ביכולת הניטור, מעקב וצביעת דאטה עליהם מכריזות ענקיות האינטרנט – שינויים שהמחישו את הצורך הקיומי ביצירת מאגר דאטה 1st party פרסונלי; ולצד כל אלו, הצרכניות שדורשות את האבחון המקצועי הפרסונלי, אך לא מוכנות לקבל אותו כמו “פעם”. הבנו שאנחנו עובדים ב”עיניים קשורות” ושהעתיד נראה מעורפל. החלטנו להפוך את הצורך להזדמנות והתאמנו את המותג לעולם הטיפוח המשתנה שעובר לאונליין. הפתרון הגיע מהצטלבות בין פיתוח טכנולוגי, קריאייטיב אנושי ונכס מותגי שלא ניתן לשכפל: מאיה לזר – מומחית הביוטי והטיפוח של לוריאל פריז. המותג עשה שימוש ראשון מסוגו בכלי אבחון וייעוץ וירטואלי: וידאו-בוט, המספק חוויה אישית מותאמת, ומעניק ערך אמיתי לצרכנית: מפגש “אחת על אחת” אונליין עם מומחית בתחום הביוטי. במבחן המציאות? הצלחה! הפתרון הניע מעורבות חסרת תקדים, מנע את הירידה ממנה חששנו בנתחי השוק ואף הביא לעליה! מאות אלפי צרכניות נחשפו למהלך, עשרות אלפים התחילו שיחת ייעוץ עם מאיה, ואלפי צרכניות השאירו פרטים עבור המשך הייעוץ והאינטראקציה המותגית והיוו 100% דאטה חדשה ואיכותית עבורנו. מסע צרכני שלם, מהמודעות ועד הרכישה, עם אחוזי מעורבות ומימוש מדהימים ואלפי צרכניות המכירות היום קצת יותר טוב את צרכי עור הפנים שלהן – ואנחנו שמכירים אותן קצת יותר טוב.
![]() |
![]() |
![]() |
גלי לב, מנהלת שיווק טיפוח פנים | שי כץ, מנהל תחום טיפוח פנים | ענבל שטרית, מנהלת דיגיטל חטיבת CPD |