

כי זה מה שבא לנו: המותג תפוזינה מעדכן את האייקוניות שלו והופך למותג הצומח ביותר בקטגוריה
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
המותג תפוזינה כנראה זכאי לתואר ‘קאמבק השנה’ כמעט בכל המובנים. המותג האייקוני משנות ה-90 שהפך להיות אחד המותגים האטרקטיביים בקטגוריית המשקאות, איבד מזוהרו במהלך השנים, ונערת תפוזינה האייקונית נשכחה. לצד מגמת הבריאות שפגעה בקטגוריה, המכירות ירדו.
בשנת 2021 המותג תפוזינה החליט להתחבר מחדש לאחד הנכסים האייקונים שלו: אותה נערת תפוזינה. אבל הנערה של שנת 2021 לא יכולה להיות בדיוק אותה נערה של 1994. העולם השתנה, ולכן, גם הייצוג הנשי גם חייב להשתנות. בימינו העוצמה של נערת תפוזינה כבר לא יכולה להתבסס על מיניות, אלא על חופש ועצמאות. איפה שבעבר החצנת הגוף הנשי היה מתריס – כעת ההתרסה האמיתית היא ייצוג אמיתי, של אישה שיודעת לצחוק על עצמה, ויודעת לעשות מה שבא לה.
תפוזינה גאה להציג – נערת תפוזינה גרסת 2021 היא דמות שפשוט עושה מה שבא לה, מבלי להתחשב בסביבה ובציפיותיה ממנה. הרעיון הגדול: לרפרר לאותה נערת תפוזינה מפעם – אבל לייצר לה פרשנות חדשה ועדכנית שרלוונטיות לכולם, כי כולם רוצים לעשות מה שבא להם. במקום להציג מיניות – נציג אישיות. את מקומה של המיניות המתפרצת – תופסת שירה בציבור מתפרצת לא פחות. החוצפה הכובשת? אותה חוצפה. הפרשנות – מותאמת לרוח התקופה. הצלחת המיצוב מחדש של תפוזינה הצליחה מעל למצופה כשבשנת 2021 תפוזינה הפך למותג הצומח בקטגוריה, כשערכי המותג מתחזקים בשיעורים דו ספרתיים.
![]() |
![]() |
|
טל מלכה סלהוב – מנהלת אגף שיווק | צופית אשכנזי – מנהלת תחום |