כולם ב- yes+ עכשיו – איך יצרנו תפנית אסטרטגית ב- yes והפכנו אותה לשחקן ה- streaming המוביל בישראל
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: yes, הורדת מצגת
שחקנית הפרימיום של שוק הטלוויזיה, שהביאה לישראל סטנדרט חדש של תוכן וחווית צפייה על גבי הלווין, מצאה עצמה בשנים האחרונות מתמודדת מול איום חדש: ה”נטפליקסיזציה” של השוק- חדירת ענקיות התוכן מחו”ל למסכים של הישראלים והמעבר לצפייה ב streaming.
Yes לא נותרה מאחור והמציאה את עצמה מחדש עם מוצר Streaming כחול לבן,
שהשיב לה את הבידול בשוק המקומי ונתן לה הצעת ערך הולמת למול המתחרות הבינ”ל.
בזכות השקת yes+ הצליחה החברה להפוך מגמה שנמשכה 5 שנים ולהביא לעלייה בגיוס מנויים ובנתח שוק.
![]() |
![]() |
![]() |
דרור בהט - סמנכל שיווק yes -, פלאפון ובזק בינלאומי | נויה ינאי ישראלי - מנהלת אגף תקשורת ושיווק תוכן - yes, פלאפון ובזק בינלאומי | שרית שגב - מנהלת אגף מוצרים, חדשנות ודיגיטל ב- yes, פלאפון ובזק בינלאומי |