

כוחו של מנהיג: האגיס "מושך למעלה" ובורא סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים שהופך למנוע צמיחה של המותג
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק ישראל, הורדת מצגת
האגיס מצא עצמו בפני מציאות קשה: שוק החיתולים מוצף בשחקני VFM, הרשתות משיקות מותגי PL והופכות משותף למתחרה. פונקציונליות הופכת לחזות הכל ועל הקטגוריה משתלט שיח של מחיר וספיגה. המשך מעמדו כמוביל שוק שיכול להרשות לעצמו לגבות פרמיה מוטל בספק. על רקע מציאות זו מתקבלת החלטה דרמטית: במקום להיגרר למלחמות מחיר נדרשת אסטרטגיה פרואקטיבית. המומחיות וההיכרות המעמיקה עם הצרכנים מובילה את האגיס לפיצוח שמאגף את התחרות מלמעלה: לראשונה אי-פעם, יצירת סגמנט סופר-פרימיום אמיתי ומלא מלידה ועד גמילה, שמתחבר לצורך המשמעותי ביותר של הורים, שמירה על עור התינוק. פיתוח מוצרי יוצא דופן ודרמטי, לצד בשורה מותגית ועיצובית שנמתחת על כל מסע ההחתלה מביאים להשקה המחודשת של EXTRA CARE: סדרת החיתולים הטובה ביותר שיצרה האגיס אי-פעם. בעיצומה של שנת קורונה, תוך יצירת מהלכים תקשורתיים מעוררי מודעות, מעורבות והזדהות – מצליחה האגיס לזכות בליבם של הצרכנים ולהפוך את EXTRA CARE למנוע צמיחה עם אפקט הילה עסקי ותדמיתי עבור המותג כולו. בואו לקרוא כיצד עשינו זאת…
![]() |
![]() |
![]() |
לילך כהן שולומון, סמנכל שיווק קימברלי קלארק ישראל | הדר שלו, מנהלת שיווק בכירה, תינוקות וילדים, קימברלי קלארק ישראל | שירן בודניוק, מנהלת תחום חיתולי Huggies |