התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

כוחו של חלון: קליל לוקחת בעלות על החיבור בין הבית לעולם וצומחת ב-14%

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קליל, הורדת מצגת

כוחו של חלון: קליל לוקחת בעלות על החיבור בין הבית לעולם וצומחת ב-14%

 

החדשות הטובות: בשנת 2020 קליל הוא כבר מותג מוביל עם מודעות ושליטה תפישתית חזקה, כאשר יתר המתחרים הם “תואמי קליל”. החדשות הפחות טובות: המעורבות הצרכנית במעמד בחירת החלון נמוכה ולקוחות מייחסים חשיבות גבוהה יותר לבחירת אסלה מאשר לבחירת חלון. התוצאה? בשילוב עם גורמי ביניים מאוד חזקים (אדריכלים, מפקחי בנייה, קבלנים ראשיים וקבלני אלומיניום) “תואמי קליל” מיובאים מסין הפכו לאיום משמעותי שנוגס במעמד החברה ומייצר דה-קומודיטיזציה. כי אם הצרכן לא באמת מעורב בבחירת חלון, אזי קבלני האלומיניום יכולים לספק לו חיקויים זולים ולשכנע אותו שכולם טובים באותה מידה.

בקליל מבינים כי לא מספיק לדבר על עצמם: נדרש שינוי תפיסתי כלפי כל הקטגוריה ולצאת למהלך חינוך שוק.

משם בוצע תהליך אסטרטגי לזיקוק המהות של הקטגוריה, כשהמטרה היא ללמד את הצרכנים מהו התפקיד הגדול של החלון והחשיבות שלו בבית, כנקודת החיבור בין הפנים לכל מה שבחוץ עם השפעה עצומה על איכות החיים. שהבחירה של חלון איכותי חשובה לא פחות, אם לא יותר מבחירה של מטבח, אסלה או גופי תאורה.

התוצאות? מעמד המותג הרקיע שחקים ומכירות החברה צמחו בשיעור דו-ספרתי! אז… בואו נדבר על כוחו של חלון.

פרדי אבוקרט מנכ שלי אברהם סמנכ ליאת ליבנה מנהלת תקשורת שיווקית ופרסום
פרדי אבוקרט מנכ"ל שלי אברהם סמנכ"לית שיווק ליאת ליבנה מנהלת תקשורת שיווקית ופרסום