
"כוחו של חיבוק"- איך הפכנו סיפור מותג על חיתולים לקמפיין חברתי סוחף?
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק, הורדת מצגת
האתגר:
במשך שנים האגיס שולט בקטגוריית החיתולים ועולה בנתחי שוק ובתדמית. גם לאחר שנת 2014, שהיוותה שנת משבר בקטגוריה בשל כניסה של שחקני מחיר כגון: Baby’s של סופר-פארם, Baby של שופרסל וחיתולי רמי-לוי, המשיך האגיס להיות מוביל שוק. בשונה ממותגים אחרים שהחליטו להסתגל למציאות המשתנה ולהוריד מחירים, בהאגיס עשו את ההיפך ובנו סיפור מותג חדש שבבסיסו אתוס ערכי-רגשי: החיבוק – כשלב הכרחי ודרמטי בהתפתחות התינוק. לקראת שנת 2017 האגיס ניצב מול אתגר חדש: סיפור ההצלחה הפנומנלי של המותג בישר על השלב בו הוא צריך ומצופה להפוך ממוביל שוק לאייקון. אבל איך לוקחים סיפור שנתפס כעניין טבעי בין אם לתינוק– דבר מובן מאליו שמתרחש מעצמו – והופכים אותו לדגל חברתי?
הפיצוח:
טרנספורמציה לחיבוק- מהמרחב האישי למרחב הציבורי: לאפשר לאימהות לשנות חיים של תינוקות אחרים, באמצעות החיבוק. האגיס חברו לעמותת “חיבוק ראשון”, המעניקה חיבוק לתינוקות במצבים לא פשוטים– נטושים ופגים. גם משפיעניות וכוכבות רשת התגייסו למטרה ויצרו מהלך ויראלי שקרא להצטלם עם צמיד בית חולים של האגיס, כדי לתרום לעמותה.
התוצאות:
התגייסות של מדינה שלמה- 8,500 הצמידים שיוצרו עבור המהלך הוזמנו תוך ימים ספורים והשיח ברשת התפוצץ והמחיש את ערכו הממשי של החיבוק כמשנה חיים. לא רק זאת, הקמפיין גם העצים את נחשקות המותג ותרם לחיזוק, בידול והעדפת המותג מול המתחרים.
![]() |
![]() |
![]() |
יפית מנטין- סמנכ"ל שיווק Personal Care | ענבל מור- מנהלת תחום האגיס | שירן בודניוק דוד – מנהלת מותג האגיס |