טעם של ניצחון! כך נכנס המותג YOLO לקטגוריה חדשה והצליח לערער את המתחרה הדומיננטי במגרש שלו

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

בשנת 2015 השקנו בתנובה מותג שוקולדי מצוין שביסס בישראל את קטגורית מעדני השוקולד למבוגרים -YOLO מותג שכולו חגיגה של טעם טעים שוקולדי ומושחת. בחיפוש אחר אפיקי צמיחה אסטרטגיים למותג, הבטנו ימינה ושמאלה במקרר החלב וסימנו את הקטגוריה המתוקה הנוספת: קטגוריית השוקו. אבל קטגורית השוקו, נשלטת כבר שנים על ידי שחקן בלתי מעורער: שוקו יטבתה. מותג שהצליח לנכס לעצמו את הערך החשוב בקטגוריה (וזה שאנחנו שאפנו לנכס בעצמנו) – ערך הטעם. אבל בכניסתנו לקטגוריה גילנו דבר מה מעניין: שנים של רגולציה ושיח בריאותי, הוציאו מקטגוריית השוקו את הטעם. החלטנו להיכנס ראש בראש עם הבטחה אמיצה “כנראה השוקו הכי טעים שטעמתם” – וההצלחה? מתוקה! הצלחנו לנכס נתח שוק חסר תקדים בקטגוריה אדישה, ולהוביל בכל המדדים התדמיתיים החשובים: הכי טעים, הכי שוקולדי. כל זאת באמצעות פניה מדויקת לקהל היעד! באמא שלנו..
 

יעל אטיאס - מנהלת יחידה עסקית תזונה יומיומית ותחליפים קרן גרינבאום - מנהלת תחום מעדנים ליבנת בן דוד עובדיה - מנהלת פרסום ודיגיטל
יעל אטיאס - מנהלת יחידה עסקית תזונה יומיומית ותחליפים קרן גרינבאום - מנהלת תחום מעדנים ליבנת בן דוד עובדיה - מנהלת פרסום ודיגיטל