התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

טעימה מהמקומות היפים בעולם

משרד פרסום: Zarmon group, חברה: גנים ושושנים, הורדת מצגת

האתגר המרכזי בפני “גנים ושושנים” הוא היעדר מוחלט בבידול בקטגוריה. חברות שונות הפונות לקהלים שונים, נראים ומדברים אותו הדבר, כתוצאה הלקוחות אינם מבדילים בין מותגים בענף ריהוט הגן, והקטגוריה בכללותה מתקשה לייצר “ניוז” או עניין צרכני. עם זאת בין אם מדובר בבית עם גינה, בפנטהאוז במגדל חדש, או בדירה “רגילה” עם מרפסת, נראה שאף אחד לא מוותר על “הבחוץ של הבית”. סקר זיהה כי אותו “בחוץ של הבית” איננו ‘סתם’ ואינו שקול לעוד חדר בבית. הישראלים רואים ב”בחוץ” טריטוריה בפני עצמה – מעין מיקרו-קוסמוס לחלומות הכלולים בבתים שלהם. זהו ה-Getaway של הדיירים, מקום שבו מתנתקים לזמן קצר מהשגרה, נושמים לרווחה, ונרגעים = יוצאים לחופש לכמה רגעים. בהקשר זה, הנשאלים בסקר העידו כי לריהוט הגן תפקיד מרכזי ביצירת האווירה השונה, בעודו מעניק את תחושת החופש והמסע, ומעצים אותה. ההכרה בתרומה של ריהוט גן מעוצב ואיכותי, ליצירת חוויה של “חופשה ברגע” בסביבה הביתית, הובילה לגיבוש קונספט שיווקי הממחיש כיצד ריהוט הגן של “גנים ושושנים” מאפשר לכל אחד לעצב את “החופש” שלו למרות שזה הכי כאן בבית שלו. הקריאייטיב הציג את החופש והכיף במרכז ואילו הריהוט הוא “המאפשר” ברקע. הציבור מצא השראה והצביע ברגליים:

זינוק של 40% במכירות ברשת במהלך שנת 2016 (בהשוואה לשנת 2015).

בין מרץ לאפריל נרשמה עליה של 33% במכירות 

אסף אליהו מנכ אלחנן גולוב מנהל שיווק
אסף אליהו מנכ"ל ובעלים אלחנן גולוב מנהל שיווק