
טונה עץ הזית: איך מייצרים בשורה אמיתית בשוק הטונה בישראל?
משרד פרסום: ברוקנר יער לוי, חברה: שמן תעשיות בע"מ, הורדת מצגת
חברת שמן תעשיות החליטה להרחיב את סל מוצריה – ולהיכנס לקטגורית הטונה – באמצעות מותג עץ הזית, מותג השמנים המוביל בישראל.
הכניסה לזירה התאפיינה בתנועה המשלבת סטנדרטים של מצוינות ואיכות לצד הצגת חדשנות פורצת דרך בשוק הישראלי בדמות טונה TOGO-
פאוצ’ים של טונה מסוננת (no drain tuna) המאפשרים לצרוך טונה במהירות ובקלות, בכל מקום, ללא הצורך בסינון.
(פעולה הכרוכה בחסמים ובאי-נעימויות רבות)
בתוך פחות משנה, התייצב מותג עץ הזית על נתח שוק ממוצע של למעלה מ 15% (מתוך קטגורית טונה בשמן זית)
כשהוא תורם תרומה משמעותית לצמיחת קטגוריית טונה בשמן זית.
כמו כן, זכה עץ הזית בתואר מוצר השנה בקטגוריית הטונה עם מוצר ה-TOGO, כשהוא גובר על מתחרים דומיננטיים –
וזוכה להערכה יוצאת דופן בפרמטרים דוגמת “אטרקטיביות” ו”חדשנות”.
לסיכום: בתוך פחות משנת פעילות, הצליח מותג עץ הזית לכבוש מקום מכובד ומשמעותי בקטגוריית הטונה בישראל,
תוך שהיא מגדירה מחדש את גבולות הגזרה המוכרים בקטגוריה – ומעניקה מענה חדשני לצרכים בלתי מסופקים.
![]() |
![]() |
![]() |
איל בן-סירה מנכ"ל | עודד איזק - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי | גבי אדרי - סמנכ"ל מכירות |