
חושבים מחוץ לקופסה (של הממיר): כך יצרנו מוצר טלוויזיה חדש שהישראלים באמת צריכים וגייסנו פי 12 יותר לקוחות מהמתחרה המוביל
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פרטנר תקשורת, הורדת מצגת
בקטגוריית הטלוויזיה בישראל, פרטנרTV היה בתחילת 2020 אנדרדוג מובהק: אחרון בנ”ש ואחרון בהעדפה. אז איך סיימנו את השנה כמותג הצומח והמועדף ביותר, עם הנאמנות הגבוהה בקטגוריה והאטרקטיביות הגבוהה ביותר בעיני לקוחות המתחרים?
הוט ויס שלטו שנים בקטגוריה והכתיבו שנים את השיחה השיווקית (תוכן!), מולם סלקום TV נכנסו כמותג. פרטנר TV נכנס אחרון לזירה והתקשה למצוא את מקומו. גם אחרי יותר משנתיים פרטנר נשאר הקטן ביותר (עם פער משמעותי מסלקום TV) ועם חולשה בתפיסת התוכן. כשחקן עם יתרון טכנולוגי בטלוויזיה, וערכי מותג של חדשנות והובלה, ידענו שאין מצב לוותר בלי קרב. אבל אנחנו לא נלחם בזירה לפי הכללים שהכתיבו השחקניות הגדולות.
מול הנחיתות בזירת התוכן- נשיב בשינוי המוצר בהתאם להרגלי הצפייה האמיתיים ב-2020. בשיתוף עם ענקית התוכן והטכנולוגיה נטפליקס יצרנו מוצר אינטגרלי (1 מ-7 ספקים בכל העולם שעשו זאת!), ובנינו TV On Demand: בפרטנר TVהנטפליקס הוא ה ,VOD והפריים טיים מתנהג כמו סטרימינג. מוצר חדשני שעונה באמת על רצונות הצרכנים.
התוצאות מדהימות! פרטנרTV ב- 2020 היה שירות הטלוויזיה הצומח ביותר בשוק , עקפנו את המתחרות הוותיקות והתבססנו גם כמותג הטלוויזיה המועדף ביותר. נבחרנו כהצעה האטרקטיבית ביותר בעיני צרכני המתחרים וחיזקנו את הנאמנות של הלקוחות שלנו! באמצעות חשיבה מחוץ למודל הצפייה הקיים, פרטנר הצליחו להפוך מאנדרדוג לשחקן חדשני מוביל ופורץ דרך.
![]() |
![]() |
![]() |
תרי ישכיל- סמנכ״ל שיווק ושירות | מאיה סלומון- מנהלת אגף תקשורת שיווקית | סיגל זקשנסקי – מנהלת אגף שיווק tv ואינטרנט |