חוק החמש של HOT – מעשה בחמישה מכשירים, גל גדות ו-100% גידול במכירות
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: HOT , הורדת מצגת
שילוב של תובנה צרכנית מדויקת וסיפור קריאייטיבי – שהוא סיפור שכולנו גדלנו עליו.
בתקופה שבה עולם האינטרנט הפך לקטגוריה ללא בידול, ל-HOT היה יתרון מוצרי מובהק: מהירות 500 מגה, גבוהה יותר מזו שהייתה לכל אחד מהמתחרים – אבל כזו שרבים בציבור חשבו שהיא “יותר ממה שהם צריכים”. נדרשנו להסביר לקהל מדוע – ולמי – מתאימה חבילת ה-500 מגה.
התובנה הצרכנית אותה גילינו, הייתה כי בלמעלה מ-70% ממשקי הבית בישראל, ישנם יותר מ-5 מכשירים מחוברים לאינטרנט, עובדה שהייתה משמעותית במיוחד בתקופת הקורונה. תובנה זו הובילה אותנו לנסח חוק חדש שמשנה את כללי המשחק: “חוק החמש”. משוואה פשוטה שיושבת על צורך צרכני אמיתי: אם יש לכם 5 מכשירים, אתם זקוקים ל-500 מגה.
המסר הפשוט והמדויק נארז בקרייאטיב נוסטלגי שמבוסס על ספר הילדים האהוב בישראל “מעשה בחמישה בלונים” עם הפרזנטורית הישראלית האהובה בעולם, תוך שימוש בטקסט ובאיורים המקורים.
המהלך הוביל להצלחה עצומה, חוק ה-5 הפך ל”כלל אצבע” שהישראלים למדו לדקלם, וכתוצאה מכך נרשם גידול משמעותי במצבת המנויים של HOT בתחום האינטרנט בכלל ובפרט עליה במכירת מסלולי אינטרנט 500 – בהיקף כפול אל מול המכירות בתקופה שלפני הקמפיין.
![]() |
![]() |
|
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית | מירי לוין, סמנכ"לית לקוחות פרטיים |