התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

חוזרות לאזור הנוחות: איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל להשתחרר מהחזיה הכובלת, להפסיק לעשות ממנה עניין ולחגוג את הנוחות

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: דלתא ישראל מותגים בע"מ, הורדת מצגת

חוזרות לאזור הנוחות:
איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל להשתחרר מהחזיה הכובלת, להפסיק לעשות ממנה עניין ולחגוג את הנוחות
דלתא נחשבת למלכה הבלתי מעורערת של קטגוריות הפיג’מות. הקו הפרסומי שהובילה לאורך השנים, הפך את דלתא למותג מוכר ואהוב “לכל המשפחה” וכעת לאחר כיבוש קטגורית הפיג’מות, דלתא מחפשת מנוע צמיחה חדש ומסמנת קטגוריה קטנה (יחסית) ושקטה. בדרך לכיבוש קטגורית החזיות יש עוד אתגרים לא פשוטים. בין אם זה תחום שמצריך “מומחיות”, בין אם ריבוי השחקנים בקטגוריה ובעיקר מה לנוחות של דלתא ולהלבשה תחתונה?
ההזדמנות שניצבה בפנינו- להיות ראשונים ולקחת בעלות על קטגוריית הנוחות בעולם החזיות, כי נוחות היא לא מילה גסה וחזייה לא צריכה להיות ISSUE. המטרה שלנו הייתה לעלות את דלתא לTOM של הצרכנית ולייצר התנסות, כי בואו נודה באמת: חזיות- אי אפשר איתן ואי אפשר בלעדיהן ומגיע לנו להתנתק מהברזלים ולחגוג את השחרור בפריים טיים.
מתוך הרעיון הזה יצאנו לחגוג את הבשורה החדשה: No wire, No issue עם גיוון נשי, אסטרטגיית מדיה ממוקדת והצלחנו לכבוש את קטגוריית החזיות ולהוביל בTOM של הצרכניות. הפרסומת הצליחה להעביר מבין השורות מסר מעצים לצופות, הצרכניות הצביעו ברגליים ומעל 75% מהרוכשות הגיעו בעקבות הקמפיין, המטרה הושגה!

ענת בוגנר, מנכ איל עמית, סמנכ מורן בגנו, מנהלת מותג
ענת בוגנר, מנכ"לית איל עמית, סמנכ"ל שיווק מורן בגנו, מנהלת מותג