

חגיגות 20 שנה לשביל ישראל
משרד פרסום: BB&A, חברה: החברה להגנת הטבע, הורדת מצגת
“שביל ישראל” הושק על ידי החברה להגנת הטבע (ע”ר), כ”עמוד השידרה” לכלל שבילי הטיול בארץ. לאורך 20 שנות קיומו, נתפס השביל, באופן שגוי, כמסלול אתגרי, שאינו מתאים לכלל האוכלוסייה.
האתגר המרכזי היה להעלות את מודעות הציבור, בארץ ובעולם לשביל ישראל, הנגשת השביל לציבור הרחב ומיצובו כ”שביל לכולם” ויצירת שיח תקשורתי.
הרעיון הגדול: חווית הטיול בשביל ישראל מגיעה לכולם!
שביל ישראל ב Google Street View
לראשונה בעולם, שביל של 1,100 קילומטרים, תועד במצלמות Trekker של Google Street View שנשאו אנשי הדור הצעיר של החברה להגנת הטבע (ע”ר) על גבם.
מהלך זה לווה בסדרה של פעילויות תקשורתיות נוספות כגון “מסע העיתונאים של ישראל”.
בפרויקט מיוחד וחסר תקדים של “7 ימים” של ידיעות אחרונות, טיילו 32 כתבים לכל אורך השביל. בנוסף מותג השביל ועוצב לוגו, המבטא את הגוונים השונים שהוא מייצג באוכלוסייה, בטבע ובחי של מדינת ישראל, יצרנו פעילות דיגיטלית ענפה, מערך יחסי ציבור שתקשר את המהלך בהרחבה וכן דיוור פנימי מקיף.
המהלך זכה להצלחה יתרה והשיג את מטרותיו במלואן. נוצר שיח, הבא לידי ביטוי בחיפושים רבים בגוגל ובכניסות מרשימות לאתר הgoogle street view, בדיוק כמו לאתרים מובילים בעולם כמו המאצ’ו פיצ’ו ואחרים. במחקר שערכנו ניתן לראות כי הן המודעות והן הנכונות לטייל בשביל, עלתה בצורה ניכרת.
![]() |
![]() |
![]() |
קושה (משה) פקמן, מנכ"ל החברה להגנת הטבע | דבורה ווליניץ, מנהלת אגף תיירות, החברה להגנת הטבע | רונה כהן מורד, מנהלת אגף שיווק, החברה להגנת הטבע |