זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה!

משרד פרסום: מנצ', חברה: דור אלון, הורדת מצגת

הסיפור של אלונית בשנת 2020 הוא סיפור על מותג שהצליח לזהות הזדמנות אסטרטגית ולייצר זירה חדשה בעולם הקמעונאות – זירת הקמעונאות בדרכים (קניות סופר בדרכים) וזאת בשנה המאתגרת ביותר לתנועה בדרכים – שנת קורונה.
שוק חנויות הנוחות כולל 4 חברות גדולות שמפעילות מאות סניפים בכל רחבי הארץ, כשאלונית ניצבת בעמדה של אנדרדוג. מגפת הקורונה חייבה את אלונית לייצר אפיקי צמיחה חדשים, תוך כדי התגברות על המתחרים. זיהינו הזדמנות אסטרטגית בזירת “קניות על הדרך”.
עשינו אבולוציה לאלונית והפכנו אותה ל”מיני סופר”, עם מגוון מוצרים רחב ועם חוויית קנייה חדשה ומשודרגת. גייסנו את הפרזנטור שהכי מזוהה עם חווית הסופר – דמותו של ראמזי (אמיר שורוש), גיבור סדרת הקאלט של ‘כאן11’, “קופה ראשית” ועלינו לאוויר עם קמפיין תקשורתי שזכה לאהדה גדולה.
יצרנו קטגוריה חדשה ולקחנו עליה בעלות, הבאנו לגידול דו ספרתי במכירות (!), ועשינו זאת באמצעות קמפיין שחרך את המדיה ושרף את הרשת:
– היקפי המכירות גדלו בכ- 20% (!!!)
– כשצרכנים חושבים על השלמת קניות על הדרך – הם חושבים על מיני-סופר אלונית!
– הקמפיין זכה לרמות אהדה גבוהות במיוחד והבנת מסר גבוהה לא פחות!
– החשיפה לקמפיין חיזקה את המותג אלונית בכל הפרמטרים התדמיתיים שנבדקו
לסיכום: קריאייטיב מזוהה ובולט, פרזנטור מדויק וזירה אסטרטגית משלנו = סופר הצלחה.

שחר אורן - סמנכ יפעת סטאל - מנהלת שיווק דור אלון
שחר אורן - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי יפעת סטאל - מנהלת שיווק דור אלון