ונעבור לקינוח: איך מצאנו זירה פנויה והצלחנו להביא לצמיחה במכירות של אחד המוצרים הנמכרים ביותר בחברה הערבית

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

איך מוצר אהוב וותיק מצליח להמציא את עצמו מחדש: תנובה מכניסה לראשונה את היוגורט גם לגזרת הקינוחים במטבח הערבי
 
יוגורט מהווה את אחד מעמודי התווך של הבישול הערבי המסורתי ואפשר למצוא אותו כמרכיב עיקרי באינספור מנות ותבשילים ובמגוון וריאציות. אבל שיעורי החדירה הגבוהים ורמות הצריכה לנפש, הגבוהות משמעותית משל הציבור היהודי, הביאו את תנובה לשאול – לאן אפשר לצמוח מכאן? לאן עוד אפשר להכניס את היוגורט, כשנמצא כמעט בכל מנה?
כאשר ניגשים לשולחן האוכל בבית הערבי, ניתן לראות כי היוגורט נעדר במפתיע רק ממקום אחד – המנה האחרונה! בין שלל הקינוחים המופלאים והטעימים כל כך של המטבח הערבי – הבקלאוות, הבסבוסות, הכנאפה והמעמולים – לא נמצא אפילו גרם אחד של יוגורט לרפואה.
אבל איך גורמים לצרכנים לאמץ לחיקם הרגלים חדשים, ולהפוך את היוגורט לרכיב לגיטימי בקינוח?
בתנובה זיהו 2 מגמות בולטות
1. הטרנד הקולינרי, שמערבב עולמות וטעמים ומביא עימו פתיחות לחידושים
2. פריחתן של יוגורטיות וגלידות יוגורט עתירות פירות ותוספות – פריחה שהגיעה גם למגזר.
במהלך ממוקד התחברנו למשפיענים מקומיים, יצרנו סרט תדמית וקידמנו אותו בדיגיטל, הצגנו וקידמנו מתכונים באתר תנובה ומיתגנו את כדי היוגורט עם שלל רעיונות קולינריים – ובכך הפכנו לוויראלים ומעוררי שיחה, והצלחנו בזמן קצר לשכנע את הצרכן הערבי להכניס לתפריט הביתי שלו קינוחי יוגורט קיציים ומרעננים
 

הראל יהודה - מנהל יחידת מגזרים קונצרני הילה מייזלס - מנהלת תחום מגזרים חטיבת החלב רותם כץ - מנהלת מותג מגזר ערבי
הראל יהודה - מנהל יחידת מגזרים קונצרני הילה מייזלס - מנהלת תחום מגזרים חטיבת החלב רותם כץ - מנהלת מותג מגזר ערבי