השקת פיאט 500e – 100% שיק אופנתי, 107% עליה במכירות

משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: סמלת , הורדת מצגת

הרקע:

החשמלית הכי לוהטת בישראל

100% שיק אופנתי, 161% אחוז עליה במכירות

שוק הרכב בישראל עבר ב-2021 “סערה חשמלית” שהציפה עוד ועוד דגמים חשמליים של מותגי רכב מוכרים וחדשים. אל מול כל ההשקות האלה, היה מהלך אחד שהצליח לספר סיפור שונה, מרגש ואטרקטיבי – תוך זיהוי של קהל מטרה מבודל, שפה תקשורתית ייחודית, מהלכי מדיה חברתית בולטים ונוכחות חכמה במדיה. המהלך, שזכה בפרס השקת השנה של מגזין אוטו, שבר את יעדי המכירות ו”חישמל” את השוק הישראלי בשיק אופנתי

המהלך השיווקי-עסקי:

הקמפיין רענן את השיח התקשורתי בעולם הרכב החשמלי, הציג תשוקה חשמלית, סטייל ואופנה בקטגוריה שדיברה על פונקציונליות עם רכבי מנהלים חשמליים או רכבי פנאי ושטח. המהלך אף זכה בתואר “קמפיין השנה” של  מגזין אוטו בזכות השונות, הייחודיות והאימפקט השיווקי שהצליח לייצר.

התוצאות:

בתקופה שבה שוק הרכב ממשיך להשתנות, ואתגרים רבים ניצבים בפני המותגים הוותיקים והחדשים, ישנה חשיבות עצומה למותג שמצליח לתקשר עם הקהל באופן רגשי כל כך ולייצר אפיליות ונחשקות שהן הרבה מעבר לטכנולוגיה או לחדשנות פונקציונליות. 500e כבש מקום של כבוד בתוך השוק החשמלי הישראלי והפך לאחד ממובילי הדרך של עולם הרכב הישראלי, לעתיד חשמלי, מרגש ומסעיר יותר