התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

השמיים הם לא הגבול – הם המדיה! המהלך של אל על שהדהים את עולם התעופה ומעבר לו

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: אל על, הורדת מצגת

דבר עצום קרה באל על. נפרדנו ממטוס הבואינג 747. הג’מבו. מלכת השמיים. בכל כינוי ובכל שם, מדובר ביותר ממטוס. בסמל. הסיבות לפרידה נהדרות: התחדשות, שדרוג. הדרימליינר, המלך החדש בעולם התעופה החליף את המלכה האם ושם את אל על בחזית החדשנות ואיכות המוצר של עולם התעופה. ועדיין, פרידה מסמל אהוב תמיד קצת עצובה. באל על זיהינו שהפרידה היא גם הזדמנות. לפאר ולרומם את מלכת השמיים, ובמקביל לשדר חדשנות ואת גודל הבשורה ששמה את אל על בחזית החדשנות בקטגוריה.
“כך יצרנו מדיה חדשנית! הפכנו את השמיים לשלט חוצות דיגיטלי, בטיסה האחרונה של “מלכת השמיים” שינה הקברניט את נתיב הטיסה ויצר על ידי “שובל אלקטרוני” (נ”צ של המטוס), ציור של בואינג 747 בשמיים, אותו היה ניתן לראות בשידור חי באתר Flightradar. הפריקים של עולם התעופה (יש כאלה! וכמו בכל קטגוריה, הם המבינים שמשפיעים על תפיסות כל השאר) צפו בעיניים נוצצות, שיתפו, הגיבו ויחד עם מדיה חכמה ומינורית ויחסי ציבור מצוינים, יצרנו באזז חסר תקדים בכל עולם התעופה ומעבר לו – סביב טיסה אחת, של מטוס אחד, שהייתה גשר בין עולם ישן ומפואר לעולם חדש ומלהיב. המראנו אל על! עם כ-5 מיליון חשיפות אורגניות, תהודה בינלאומית, מאות דיונים ברשת והמוני אזכורים ברשתות החברתיות, אין־ספור כתבות באתרי חדשות בעולם. ואפילו ומבלי שתכננו לעלייה במכר!

עמית שגיא, ראש מערך שיווק ודיגיטל עדי הנגבי, ראש מטה שיווק שחר בן נעים, מנהל פרסום
עמית שגיא, ראש מערך שיווק ודיגיטל עדי הנגבי, ראש מטה שיווק שחר בן נעים, מנהל פרסום