

השבט אמר את דברו – ובענק! לואקר הופך שת"פ רגיל לניצחון מדהים ומדיח את עלית מהמשחק
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: ליימן שליסל, הורדת מצגת
כולם יודעים לזמזם ‘לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים’. אבל בסוף 2018 המצב היה רחוק ממדהים: רפורמת סימון המוצרים מעבר לפינה; מגבלות פרסומיות קשיחות של המותג הגלובלי שהקשו על יצירת בולטות; ומעל אלה – עלית, שליט מקומי בלתי מעורער, שמוביל תפיסתית ועסקית במשך שנים. בלואקר הבינו כי נדרש פתרון מחוץ לקופסא: פיצוח מדויק של הרגע הנכון ביותר לפגוש את הצרכן בקונטקסט הנכון ביותר למותג, הוביל לפעילות תוכן שטרם נראתה בהיקפה בעונה ה-9 והמדוברת של הישרדות VIP ב-2019. לואקר מוקם ברגעים המדויקים ביותר בעונה לצד קמפיין חכם ואינטנסיבי שזכה לחשיפה אדירה! בזמן קצר לואקר שבר כל שיא היסטורי תדמיתי ועסקי ישירות על חשבון עלית ואף קטף זכייה בינלאומית יוקרתית. חשבתם שזה מדהים? זו רק ההתחלה… ב-2020 לואקר הופך מדהים למדהים יותר, שובר מחדש (דו ספרתית) את השיאים ומדיח את עלית לראשונה ובפער ענק מהמקום ה-1!
![]() |
![]() |
![]() |
יעל זהבי: סמנכ"לית שיווק ומכירות, ליימן שליסל בע"מ | אורית גור-אריה: מנהלת תחום - חטיבת המותגים, ליימן שליסל בע"מ | נורית רודמן: מנהלת מותג לואקר - חטיבת המותגים, ליימן שליסל בע"מ |